Pervedimo atšaukimas

1. Interneto banke pasirinkite MokėjimaiMokėjimų sąrašas. Suraskite mokėjimą, kurį norite atšaukti:
a) Jei mokėjimas nėra Įvykdytas, tuomet pažymėkite mokėjimą ir spauskite Atšaukti / Pašalinti pažymėtus.
b) Jei mokėjimo statusas yra Įvykdytas, reikėtų užpildyti prašymą. Pasirinkite ParaiškosNauja paraiška, pasirinkite dokumentų grupę Pervedimai ir užpildykite prašymą Prašymas atšaukti/tikslinti/tirti pervedimą. Paraiškoje būtinai pasirinkite veiksmą Atšaukimas:



2. Atvykus į artimiausią banko klientų konsultavimo centrą ir pateikus prašymą.

3. Paskambinus banko telefonu +370 5 239 3444.

Atmestas – jūsų užpildytas prašymas yra atmestas. Atmetimo priežastį galite rasti patikrinus gautas žinutes arba skiltyje ParaiškosMano paraiškos.

Patvirtinta banke – pagal jūsų užpildytą paraišką yra pradėtas atšaukimo procesas.

1. Pagal pateiktą kliento prašymą bankas kreipiasi į gavėjo banką / banko korespondentą atšaukti mokėjimą.

2. Tais atvejais, kai lėšos jau įskaitytos gavėjui arba išsiųstos į gavėjo banką, lėšų grąžinimas priklauso nuo gavėjo sprendimo.

3. Įprasta, SEPA mokėjimo atveju atsakymas iš gavėjo banko dėl gavėjo (ne)sutikimo grąžinti lėšas yra gaunamas per 15 d.d. nuo prašymo pateikimo gavėjo bankui. Tarptautinio mokėjimo grąžinimo sprendimas gali užtrukti ilgiau.

4. Gavėjui sutikus grąžinti lėšas, laukiama jų grąžinimo. Kai lėšos yra gautos, jos artimiausiu metu yra įskaitomos į kliento sąskaitą.

5. Apie pervedimo atšaukimo proceso rezultatą klientai yra informuojami skambučiu arba laišku Interneto banke.

  • Jei SEPA mokėjimo pervedimas pateiktas po nustatytos valandos penktadienį ar prieš šventinę dieną, savaitgalį bei švenčių dienomis, klientas turi galimybę tokį mokėjimą atšaukti pats iki bankas jį nurašys nuo sąskaitos.
  • Jei pervedimas kita valiuta į kitus bankus yra pateiktas po nustatytos valandos darbo dieną, penktadienį ar prieš šventinę dieną, savaitgalį bei švenčių dienomis, klientas turi galimybę tokį mokėjimą atšaukti pats iki bankas jį nurašys nuo sąskaitos.
  • Bankas taiko kainyne nustatytą komisinį mokestį už pervedimo atšaukimą. Mokestis taikomas nepriklausomai nuo to, ar gavėjas sutiko grąžinti lėšas.
  • Bankas korespondentas ir / ar gavėjo bankas už pervedimo atšaukimą gali pritaikyti papildomą komisinį mokestį.

Pervedimo tikslinimas

  • Tikslinti galite mokėjimus, atliktus kita valiuta į Europos ekonominės erdvės šalis (EEE), Lietuvoje ir banko viduje bei eurais ar kita valiuta į ne EEE šalis. Svarbu: suma, valiuta, vykdymo terminas ir mokėtojo sąskaita nėra tikslinami.
  • SEPA ir momentiniai mokėjimai taip pat nėra tikslinami.

1. Interneto banke pasirinkite MokėjimaiMokėjimų sąrašas. Suraskite mokėjimą, kurį norite patikslinti:
a) Jei mokėjimas nėra Įvykdytas, tuomet pažymėkite mokėjimą ir spauskite Atšaukti / Pašalinti pažymėtus.
b) Jei mokėjimo statusas yra Įvykdytas, reikėtų užpildyti prašymą. Pasirinkus ParaiškosNauja paraiška, rinkitės dokumentų grupę Pervedimai ir užpildykite Prašymą atšaukti/tikslinti/tirti pervedimą. Paraiškoje būtinai pasirinkite veiksmą “Tikslinimas”:


2. Atvykus į artimiausią banko klientų konsultavimo centrą ir pateikus prašymą.

Atmestas – jūsų užpildytas prašymas yra atmestas. Atmetimo priežastį galite rasti patikrinus gautas žinutes arba skiltyje ParaiškosMano paraiškos.

Patvirtinta banke – pagal jūsų užpildytą paraišką yra pradėtas tikslinimo procesas.

1. Pagal pateiktą kliento paraišką bankas kreipiasi į gavėjo banką / banką korespondentą su prašymu patikslinti mokėjimo informaciją.

2. Mokėjimo tikslinimo terminas priklauso nuo gavėjo banko / banko korespondento vidinių procesų.

3. Apie pervedimo tikslinimo proceso rezultatą klientai yra informuojami skambučiu arba laišku interneto banke.

  • Bankas taiko kainyne nustatytą komisinį mokestį už pervedimo tikslinimą.
  • Bankas korespondentas ir / ar gavėjo bankas už pervedimo patikslinimą gali pritaikyti papildomą komisinį mokestį.

Pervedimo tyrimas

Jei pateikėte lėšų pervedimo nurodymą, ir praėjus mokėjimo įvykdymo terminui gavėjas tvirtina negavęs pervedimo arba gavęs pavėluotai, jūs galite pateikti prašymą dėl mokėjimo statuso patvirtinimo.

1. Interneto banke pasirinkite ParaiškosNauja paraiška ir dokumentų grupę Pervedimai. Užpildykite Prašymą atšaukti/tikslinti/tirti pervedimą. Paraiškoje būtinai pasirinkite veiksmą Tyrimas:



2. Atvykus į artimiausią banko klientų konsultavimo centrą ir pateikus prašymą.

Atmestas – jūsų užpildytas prašymas yra atmestas. Atmetimo priežastį galite rasti patikrinus gautas žinutes arba skiltyje ParaiškosMano paraiškos.

Patvirtinta banke – pagal jūsų užpildytą paraišką yra pradėtas tyrimo procesas.

1. Pagal pateiktą kliento paraišką bankas kreipiasi į gavėjo banką / banką korespondentą su prašymu patvirtinti mokėjimo statusą.

2. Mokėjimo tyrimo terminas priklauso nuo gavėjo banko / banko korespondento vidinių procesų.

3. Apie pervedimo tyrimo proceso rezultatą klientai yra informuojami skambučiu arba žinute Interneto banke.

  • Bankas taiko kainyne nustatytą komisinį mokestį už pervedimo tyrimą.

  • Bankas korespondentas ir / ar gavėjo bankas už pervedimo statuso tikslinimą gali pritaikyti papildomą komisinį mokestį.

Operacijų limitų keitimas

1. Interneto banke pasirinkite Paraiškos.

2. Atsidariusiame lange, kairėje pusėje, spauskite Nauja paraiška, pasirinkite dokumentų grupę Pervedimai ir užpildykite Prašymą pakeisti operacijų limitus interneto banke.

Juridinių asmenų atveju operacijų limitus gali pakeisti sąskaitų administratorius, įmonės vadovas arba įgaliotas asmuo.

Atmestas – jūsų užpildytas prašymas yra atmestas. Atmetimo priežastį galite rasti patikrinus gautas žinutes arba skiltyje ParaiškosMano paraiškos.

Patvirtinta banke – pagal jūsų užpildytą paraišką operacijų limitai yra pakeisti.

  • Gautą paraišką apdorosime per 3 d.d. Jei kiltų klausimų, susisiekite su mumis telefonu +370 5 239 3444 arba el. paštu [email protected].
  • Savo pervedimų limitus galima peržiūrėti interneto banke pasirinkus Mokėjimai → Mokėjimų limitai.
  • Juridinių asmenų atveju vartotojas turintis sąskaitų administratoriaus teises gali peržiūrėti visų valdytojų mokėjimų limitus interneto banke, pasirinkus Nustatymai ir paspaudus Sąskaitų ir teisių į jas valdymas. Plačiau apie šią funkciją, sąskaitų valdymą ir teises į jas, galite rasti Sąskaitų ir teisių į jas valdymo instrukcijoje.

Susipažinti su taikomais standartiniais limitais galite čia.

SWIFT arba SEPA kopijos užsakymas

  • Išeinančio mokėjimo standartinį lėšų pervedimo nurodymą galite patys suformuoti interneto banke nemokamai. Skiltyje Mokėjimai pasirinkite Mokėjimų sąrašas ir, radę reikalingą mokėjimą, paspauskite veiksmą Spausdinti
  • Jeigu lėšų pervedimo nurodymo gavėjui nepakanka, tokiu atveju bankas gali parengti pranešimo kopijos patvirtinimą (SWIFT arba SEPA).

1. Interneto banko pasirinkite Paraiškos.

2. Atsidariusiame lange, kairėje pusėje, spauskite Nauja paraiška, pasirinkite dokumentų grupę Pervedimai ir užpildykite Prašymą gauti SWIFT kopiją.

Atmestas – jūsų užpildytas prašymas yra atmestas. Atmetimo priežastį galite rasti patikrinus gautas žinutes arba skiltyje ParaiškosMano paraiškos.

Patvirtinta banke – pagal jūsų užpildytą paraišką el. paštu išsiųstas banko pranešimo kopijos patvirtinimas.

  • SWIFT arba SEPA kopija jums bus išsiųsta el. paštu per 1 d.d. nuo paraiškos pateikimo.
  • Bankas taiko kainyne nustatytą komisinį mokestį už SWIFT arba SEPA kopijos parengimą.