Kaip pateikti atsiliepimą ar skundą?

* Telefono skambučiai apmokestinami pagal jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą. Daugiau informacijos teiraukitės savo ryšio operatoriaus.

Patarimai, kaip pateikti atsiliepimą ar skundą

Norint, kad skundas būtų kuo greičiau išnagrinėtas, svarbu pateikti visus su juo susijusius faktus. Rekomenduojame naudotis skundų ir atsiliepimų forma, kurioje numatyta visa reikiama informacija.

Jei naudojatės kitais kanalais, prašome pateikti šią informaciją:

  • savo visą vardą ir pavardę, taip pat įmonės pavadinimą, jei atstovaujate įmonę;
  • asmens kodą arba gimimo datą; jei atstovaujate įmonę – įmonės kodą;
  • kontaktinę informaciją;
  • savo atsiliepimą arba problemos aprašymą;
  • pasirinktą susisiekimo būdą atsakymui pateikti (atkreipkite dėmesį, jog el. paštu gali būti siunčiama tik bendro pobūdžio informacija).

Kada galite tikėtis atsakymo?

Mes kruopščiai išnagrinėsime jūsų skundą ir stengsimės kuo greičiau pateikti atsakymą, tačiau ne vėliau nei per 15 kalendorinių dienų. Jei mums prireiktų daugiau informacijos arba laiko sprendimui priimti, apie tai jums pranešime.

Skundai, susiję su draudimo produktais ar draudimo platinimo paslaugomis, per 1 darbo dieną bus perduoti atitinkamoms draudimo bendrovėms. Apie tai jus informuosime. Atsakymas į skundą bus pateiktas per 15 kalendorinių dienų. Draudimo skundai ir visi kiti skundai nagrinėjami nemokamai.

Kaip elgtis, kai pasiūlytas sprendimas nepateisina jūsų lūkesčių?

Mes dirbame, kad rastume tinkamiausią sprendimą jūsų skundui patenkinti.

Jei nesutinkate su gautu atsakymu ar turite papildomos svarbios, bet nepateiktos arba neįvertintos informacijos, siūlome į mus kreiptis pakartotinai. Kitu atveju, per vienerius metus nuo skundo pateikimo mums dienos galite kreiptis į Lietuvos banką dėl kilusio ginčo sprendimo šiais būdais (plačiau Kaip pateikti prašymą dėl ginčo nagrinėjimo?):

  • Per elektroninę ginčų nagrinėjimo sistemą Elektroniniai valdžios vartai;
  • Jeigu neturite galimybės pateikti prašymo per elektroninę ginčų nagrinėjimo sistemą, prašymą nagrinėti vartojimo ginčą galite pateikti taip: užpildykite Vartotojo kreipimosi formą ir nusiųskitę ją Lietuvos banko Teisės ir licencijavimo departamentui el. paštu prieziura@lb.lt arba paštu adresu Totorių g. 4, 01121 Vilnius.