Mažmeninės prekybos įmonių apyvarta rugsėjį ūgtelėjusi 6 proc. (palyginti su 2014 m. rugsėjo mėn.) rodo, kad vartotojai nemažina apetito ir tai prisideda prie stipresnio ūkio atsigavimo. Itin džiugina tai, kad vis didėjantį poveikį vidaus prekybos rezultatams daro ne maisto prekės. Tai reiškia, kad mes tiesiogine prasme ne tik „pravalgome“ visas gaunamas pajamas, maisto prekių svoris mūsų krepšelyje nuosekliai mažėja. Kokybinį lūžį rodo ir specializuotų parduotuvių, kurių apyvartos tarp mažmeninės prekybos įmonių augo sparčiausiai, prekybos plėtra. Per 9 šių metų mėnesius jos sugebėjo apyvartas padidinti apie 15-16 proc. Kita vertus, gana ryškiai didėjo ir naudotų prekių prekybos apyvarta, o tai rodo platėjančią socialinį atskirtį.
Visą komentarą kviečiame skaityti prisegtame dokumente.