Būk atviras, nebijok pasisakyti
„Luminor“ yra organizacija, vertinanti atsakomybę ir sąžiningumą bei savo verslo veikloje besilaikanti aukščiausių etikos standartų. Jei įtariate, kad „Luminor“ banko darbuotojas ar verslo partneris nesielgė etiškai arba neatitiko įstatymų, praneškite mums, kad „Luminor“ galėtų nustatyti šiuo klausimu svarbius faktus. Luminor užtikrina, kad su jūsų pranešimų ataskaita būtų elgiamasi rimtai ir konfidencialiai.
Raportavimas
- Informacija, kurią pateikiate „Luminor“ bankui, yra konfidenciali.
- „Luminor“ nesiima jokių veiksmų siekdama išsiaiškinti asmens, pateikusio anoniminę formą, tapatybę.
Veiksmai, apie kuriuos reikėtų pranešti
„Luminor“ bankas prašo pranešti apie banko darbuotojų ar verslo partnerių veiksmus, kurie:
- apima įstatymų ar kitų teisės aktų (įskaitant „Luminor“ vidaus tvarkas ar procedūras, nustatytas siekiant laikytis tokių teisės aktų) pažeidimą ir gali būti laikomas pranešimu apie pažeidimą pagal nacionalinę teise,
- gali pakenkti „Luminor“ verslui ar reputacijai;
- gali pakenkti darbuotojų, klientų ar trečiųjų asmenų sveikatai ar saugumui;
- gali pakenkti visuomenės interesams.
Kontaktai ir pranešimo forma
- Pranešimo forma
- Atitikties tarnybos, elgesio, etikos ir reputacijos skyriaus el. pašto adresas [email protected]
Reikalinga skubi pagalba?
Nenaudokite šio kanalo pranešti apie įvykius, keliančius tiesioginę grėsmę gyvybei ar turtui. Šiuo kanalu pateiktų pranešimų nagrinėjimas gali užtrukti. Jei jums reikia skubios pagalbos, susisiekite su savo vietos valdžios institucijomis.
Nenaudokite šio kanalo pranešti apie įvykius, keliančius tiesioginę grėsmę gyvybei ar turtui. Šiuo kanalu pateiktų pranešimų nagrinėjimas gali užtrukti. Jei jums reikia skubios pagalbos, susisiekite su savo vietos valdžios institucijomis.
Pateikite atsiliepimą, susijusį su banko ir klientų santykiais