Pradžia

Ar galiu kreiptis dėl „Luminor Investor“ platformos, nebūdamas „Luminor“ klientu?

Norėdamas atsidaryti „Luminor Investor“ investicinę sąskaitą, turite būti „Luminor“ klientas ir turėti banko sąskaitą. Detalesnę informaciją apie tai, kaip atsidaryti sąskaitą „Luminor“ banke rasite čia

Kaip pasirašyti „Luminor Investor“ sutartį?

„Luminor Investor“ sutartį galite sudaryti prisijungę prie interneto banko, skiltyje „Taupymas / Investavimas“. 

Kaip atnaujinti slaptažodį arba atstatyti savo prisijungimo duomenis?

Kreipkitės investorLT@luminorgroup.com, tel. +370 5 239 3444 arba žinute interneto banke.

Ar galiu atlikti valiutos konversiją tarp sąskaitų, atidarytų Luminor Investor?

Valiutos konversija tarp sąskaitų, atidarytų Luminor Investor, nėra galima. Į Luminor Investor reikia pervesti pinigus ta valiuta, kuri reikalinga prekybai.

Pinigų ir vertybinių popierių pervedimas

Kaip papildyti savo sąskaitą?

Informaciją apie tai rasite čia.

Kada pamatysiu pervestas lėšas savo sąskaitoje?

Jei atlikote automatinį pervedimą interneto banke, lėšos įskaitomos akimirksniu.

Jei atlikote rankinį pervedimą iš einamosios sąskaitos, lėšos įskaitomos:

  • Tą pačią darbo dieną, jei pavedimas atliktas iki 15:00
  • Kitą darbo dieną, jei pavedimas atliktas po 15:00

Kaip pervesti lėšas iš „Investor“ sąskaitos?

Informaciją apie tai rasite čia.

Investavimas

Kodėl mano Luminor Investor sąskaitos balansas yra neigiamas?

Galimos kelios situacijos kuomet Luminor Investor sąskaitos likutis gali tapti neigiamas.
 
Taip gali nutikti, jei:

  1. Luminor Investor platformoje turite kelias sąskaitas skirtingomis valiutomis (pvz.: EUR ir USD valiutomis) ir vykdant pirkimą vienoje iš sąskaitų yra nepakankamai lėšų. Perkate vertybinius popierius, denominuotus USD, tačiau neturite pakankamai grynųjų pinigų likučio USD sąskaitoje, tačiau tuo pačiu EUR likučio pakanka atitinkamam pirkimui padengti. Tada tos USD sąskaitos balansas taps neigiamas. Jei norite padengti neigiamą likutį, galite pervesti papildomų pinigų į sąskaitą su neigiamu likučiu arba pervesti pinigus iš sąskaitos su teigiamu likučiu, o tada atlikti pavedimą į sąskaitą su neigiamu likučiu. Instrukciją, kaip tai atlikti, rasite čia.
  2. Jūs pervedate pinigus iš sąskaitos prieš atsiskaitymo datą. Atminkite, kad po pozicijų pardavimo atsiskaitymai visada užtrunka (dažniausiai 2-3 darbo dienas). Kad išvengtumėte papildomų komisinių, atsiskaitymo datą galite patikrinti Luminor Investor skiltyje Pavedimai.

Kur rasti „Luminor Investor“ kainyną?

Luminor Investor Kainyną rasite čia.

Ar galiu pirkti vertybinius popierius kita nei mano pagrindinės sąskaitos valiuta?

Taip, galite. Tačiau svarbu pažymėti, kad prekiaujant finansinėmis priemonėmis, kurios yra kotiruojamos skirtingomis valiutomis, yra atliekama valiutų konversija su 0,5% marža.

Ar galima turėti prieigą prie rinkos duomenų realiu laiku?

Taip, galima užsiprenumeruoti papildomą paslaugą ir turėti prieigą prie rinkos duomenų realiu laiku skyriuje „Prenumeratos“. Už tai taikomas papildomas mokestis, kuris yra nurodytas „Luminor Investor“.

Ar įmonei reikia LEI kodo investuojant per „Luminor Investor“?

LEI kodas verslo klientams yra privalomas.  Fiziniams asmenims LEI kodo nereikia.

Kaip atsidaryti papildomą „Luminor Investor“ sąskaitą kita valiuta?

Norėdami atsidaryti papildomą sąskaitą kita valiuta (USD / GBP / NOK / SEK / DKK), pateikite prašymą prisijungę prie interneto banko. Skiltyje Paraiškos pasirinkite Taupymo ir investavimo dokumentų grupę, Nestandartinių užklausų, susijusių su investavimu prašymo formą.

Kaip pradėti prekiauti JAV rinkoje?

Informaciją apie tai rasite čia.

Reguliavimo klausimai

Ar „Luminor Investor“ sąskaitoje laikomoms lėšoms yra taikoma indėlių garantijų sistema?

Ne. Tačiau „Luminor Investor“ platformoje laikomoms lėšoms yra taikoma įsipareigojimų investuotojams draudimo sistema. Maksimali įsipareigojimų investuotojams draudimo kompensacija yra 20,000 eurų.

Kita

Kaip nutraukti „Luminor Investor“ sutartį?

Įsitikinkite, ar jūsų „Luminor Investor“ sąskaitoje nėra lėšų, aktyvų, neįvykdytų mokėjimų ar prenumeratų ir pateikite laisvos formos laišką per interneto banką arba skyriuje dėl savo „Luminor Investor“ sąskaitos uždarymo.