Pereiti į pagrindinį turinį
Luminor Logo
  • Interneto bankas
  • EN
  • Kasdienai

    Kasdienai

    • Tapk klientu
    • Mokėjimo kortelės ir paslaugų krepšeliai
    • „Luminor“ vaikams
    • „Luminor“ jaunimui
    • Interneto bankas
    • Mobilusis bankas
    • Mokėjimai
    • Draudimas
    • „Smart-ID“
    • „Luminor“ Pliusų klubas
    • Skaičiuoklės
    • Klientai apie mus
  • Taupymas, investavimas

    Taupymas, investavimas

    • Terminuotasis indėlis
    • Indėlių palūkanų normos
    • Taupomoji sąskaita
    • Kaupiamasis indėlis
    • Mano taupymo tikslai
    • E. taupyklė
    • „Luminor Investor“
    • Augink savo turtą
    • Pensija
    • Investavimas
    • Investicinė sąskaita
    • Platinamos emisijos
  • Paskolos

    Paskolos

    • Būsto paskola
    • Būsto paskolos refinansavimas
    • Nekilnojamojo turto partnerių pasiūlymai
    • Paskola idėjoms
    • Paskola žemės sklypui
    • Vartojimo paskola
    • Paskola tvariems ateities namams
    • Paskola gamtai draugiškam automobiliui
    • Paskola automobiliui
    • Automobilių lizingas
  • Verslui
  • Interneto bankas

    Interneto bankas

    • „Luminor“ Interneto bankas
    • EN
    • Tapk klientu
    • Apie mus
      • „Luminor“ istorija
      • Valdymas
      • Valdyba
      • Asmens duomenų tvarkymas
      • Pinigų plovimo prevencija ir tarptautinės sankcijos
      • Informacija finansinėms institucijoms
      • Finansinės ataskaitos
      • Ekonomikos apžvalgos
      • Investuotojams
      • „Luminor“ socialinė atsakomybė
    • Naujienos
    • Interneto bankas
      • „Luminor“ Interneto bankas
      • Luminor Bridge
    • Banko tinklas ir bankomatai
    • Kainynas
      • Privatiems klientams
      • Verslo klientams
    • Paslaugų teikimo sąlygos
    • Pensija
    • Valiutų kursai
    • Privačioji bankininkystė
    • Skundai ir atsiliepimai
    • Karjera
    • Open Banking
  • „Luminor“ Interneto bankas
Banko tinklas
Kontaktai
 Pagalba klientams
  • Pradžia
  • Taupymas, investavimas
  • „Luminor Investor“
  • DUK

„Luminor Investor“. DUK

Dažnai užduodami klausimai apie „Luminor Investor“

Pradžia

Ar galiu kreiptis dėl „Luminor Investor“ platformos, nebūdamas „Luminor“ klientu?

Norėdamas atsidaryti „Luminor Investor“ investicinę sąskaitą, turite būti „Luminor“ klientas ir turėti banko sąskaitą. Detalesnę informaciją apie tai, kaip atsidaryti sąskaitą „Luminor“ banke rasite čia. 

Kaip pasirašyti „Luminor Investor“ sutartį?

„Luminor Investor“ sutartį galite sudaryti prisijungę prie interneto banko, skiltyje „Taupymas / Investavimas“. 

Kaip atnaujinti slaptažodį arba atstatyti savo prisijungimo duomenis?

Kreipkitės [email protected], tel. +370 5 239 3444 arba žinute interneto banke.

„Luminor Investor“ investavimo mokesčių planai

Kas yra „Luminor Investor“ investavimo mokesčių planai?

Tai mokesčių planai, pagal kuriuos taikomi fiksuoti komisiniai mokesčiai prekiaujant vertybiniais popieriais bet kurioje Europos arba JAV biržoje.

Pasirinkite tą planą, kuris geriausiai atitinka jūsų investavimo įpročius: Bazinį arba Pasirenkamąjį planą. Sužinokite plačiau čia.

Koks planas bus taikomas mano operacijoms, jei aš nesiimsiu veiksmų jį pakeisti?

Nuo 2025 m. liepos 1 d. visiems klientams pritaikysime Bazinio plano mokesčius.

Kada verta rinktis Pasirenkamąjį planą?

Jei vidutinė vienos operacijos suma yra didesnė nei 5.000 EUR arba USD, Pasirenkamasis planas bus ekonomiškesnis.

Kaip galiu pasikeisti planą?

Investavimo mokesčių planą galite keisti kartą per 4 mėnesius, pateikus paraišką.

Kaip dažnai galėsiu keisti planą?

Planą galima keisti kas 4 mėnesius.

Kokiose biržose investuojant yra taikomi „Luminor Investor“ investavimo mokesčių planai?

Investavimo įkainių planai taikomi prekiaujant vertybiniais popieriais šiose biržose: 

  • JAV: American Stock Exchange, NASDAQ, NASDAQ (Small Cap), New York Stock Exchange, New York Stock Exchange (ARCA)
  • Europoje: Deutsche BORSE (XETRA), London Stock Exchange, London Stock Exchange (IOB), NASDAQ OMX Helsinki, Euronext Lisbon, Borsa Italiana/Milan Stock Exchange, Euronext Amsterdam, Euronext Brussels, Euronext Paris, BME Spanish Exchanges, Vienna Stock Exchange, Oslo Stock Exchange, NASDAQ OMX Stockholm, NASDAQ OMX Stockholm (First North), SIX Swiss Exchange, SIX Swiss Exchange (Bluechip), NASDAQ OMX Copenhagen, NASDAQ OMX Copenhagen (First North)

Kaip sužinoti, kokie mokesčiai bus taikomi mano operacijoms?

Mokesčiai rodomi „Luminor Investor“ platformoje prieš pateikiant pavedimą.

Kur galiu rasti savo prekybos veiklos ataskaitą ir sužinoti vidutinę operacijos sumą?

Prekybos veiklos istoriją gali rasti „Luminor Investor“ platformoje → Portfelis → Sandoriai.

Kur galiu rasti visą kainyną?

Visą kainyną rasite čia.

Pinigų ir vertybinių popierių pervedimas

Kaip papildyti savo sąskaitą?

Informaciją apie tai rasite čia.

Kada pamatysiu pervestas lėšas savo sąskaitoje?

Jei atlikote automatinį pervedimą interneto banke, lėšos įskaitomos akimirksniu.

Jei atlikote rankinį pervedimą iš einamosios sąskaitos, lėšos įskaitomos:

  • Tą pačią darbo dieną, jei pavedimas atliktas iki 15:00
  • Kitą darbo dieną, jei pavedimas atliktas po 15:00

Kaip pervesti lėšas iš „Investor“ sąskaitos?

Informaciją apie tai rasite čia.

Ar galiu pakeisti valiutą tarp sąskaitų „Luminor Investor“ platformoje?

Valiutos keitimas tarp sąskaitų, atidarytų „Luminor Investor” platformoje, nėra galimas. Į „Luminor Investor” platformą reikia pervesti pinigus ta valiuta, kuri reikalinga prekybai.

Investavimas

Kodėl mano Luminor Investor sąskaitos balansas yra neigiamas?

Galimos kelios situacijos kuomet Luminor Investor sąskaitos likutis gali tapti neigiamas.
 
Taip gali nutikti, jei:

  1. Luminor Investor platformoje turite kelias sąskaitas skirtingomis valiutomis (pvz.: EUR ir USD valiutomis) ir vykdant pirkimą vienoje iš sąskaitų yra nepakankamai lėšų. Perkate vertybinius popierius, denominuotus USD, tačiau neturite pakankamai grynųjų pinigų likučio USD sąskaitoje, tačiau tuo pačiu EUR likučio pakanka atitinkamam pirkimui padengti. Tada tos USD sąskaitos balansas taps neigiamas. Jei norite padengti neigiamą likutį, galite pervesti papildomų pinigų į sąskaitą su neigiamu likučiu arba pervesti pinigus iš sąskaitos su teigiamu likučiu, o tada atlikti pavedimą į sąskaitą su neigiamu likučiu. Instrukciją, kaip tai atlikti, rasite čia.
  2. Jūs pervedate pinigus iš sąskaitos prieš atsiskaitymo datą. Atminkite, kad po pozicijų pardavimo atsiskaitymai visada užtrunka (dažniausiai 2-3 darbo dienas). Kad išvengtumėte papildomų komisinių, atsiskaitymo datą galite patikrinti Luminor Investor skiltyje Pavedimai.

Kur rasti „Luminor Investor“ kainyną?

Luminor Investor Kainyną rasite čia.

Ar galiu pirkti vertybinius popierius kita nei mano pagrindinės sąskaitos valiuta?

Taip, galite. Tačiau svarbu pažymėti, kad prekiaujant finansinėmis priemonėmis, kurios yra kotiruojamos skirtingomis valiutomis, yra atliekama valiutų konversija su 0,5% marža.

Ar galima turėti prieigą prie rinkos duomenų realiu laiku?

Taip, galima užsiprenumeruoti papildomą paslaugą ir turėti prieigą prie rinkos duomenų realiu laiku skyriuje „Prenumeratos“. Už tai taikomas papildomas mokestis, kuris yra nurodytas „Luminor Investor“.

Ar įmonei reikia LEI kodo investuojant per „Luminor Investor“?

LEI kodas verslo klientams yra privalomas.  Fiziniams asmenims LEI kodo nereikia.

Kaip atsidaryti papildomą „Luminor Investor“ sąskaitą kita valiuta?

Norėdami atsidaryti papildomą sąskaitą kita valiuta (USD / GBP / NOK / SEK / DKK), pateikite prašymą prisijungę prie interneto banko. Skiltyje Paraiškos pasirinkite Taupymo ir investavimo dokumentų grupę, Nestandartinių užklausų, susijusių su investavimu prašymo formą.

Kaip pradėti prekiauti JAV rinkoje?

Informaciją apie tai rasite čia.

Ar „Luminor Investor“ sąskaitoje laikomoms lėšoms yra taikoma indėlių garantijų sistema?

Ne. Tačiau „Luminor Investor“ platformoje laikomoms lėšoms yra taikoma įsipareigojimų investuotojams draudimo sistema. Maksimali įsipareigojimų investuotojams draudimo kompensacija yra 20,000 eurų.

Kaip nutraukti „Luminor Investor“ sutartį?

Įsitikinkite, ar jūsų „Luminor Investor“ sąskaitoje nėra lėšų, aktyvų, neįvykdytų mokėjimų ar prenumeratų ir pateikite laisvos formos laišką per interneto banką arba skyriuje dėl savo „Luminor Investor“ sąskaitos uždarymo.

Atgal į „Luminor Investor“

  • Privačioji bankininkystė
  • Paslaugų teikimo sąlygos
  • Kontaktai
  • Dažniausiai užduodami klausimai
  • Skaičiuoklės
  • Kainynas privatiems
  • Kainynas verslui
  • Sukčiavimo prevencija
  • Skundai ir atsiliepimai
  • Būk atviras, nebijok pasisakyti
  • Rinkodaros sutikimai
  • Dėl paveldėto turto
  • Elgesio kodeksas
  • Tvarumas
  • Slapukai
  • Svarbi informacija JAV klientams
  • Pinigų plovimo prevencija, tarptautinės sankcijos

Informacija telefonu: +370 5 239 3444
„Luminor“ klientų aptarnavimo centro darbo laikas:
Privatiems klientams: I‑V 8:00‑20:00, VI 9:00‑16:00
Verslo klientams: I‑V 8:00‑18:00
Kortelių blokavimas 24/7/365

Skambučiai apmokestinami pagal jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą arba mokėjimo planą.

© 2025. Luminor Bank AS