Dokumentų pasirašymas – saugus ir paprastas kaip niekad
2018-11-28
Išmanios bankininkystės sprendimai keliasi į visas Luminor veiklos sritis, taip pat ir į dokumentų pasirašymo bei tvarkymo procesą.
Luminor bankas, siekdamas savo kasdienėje veikloje mažinti popierinių dokumentų kiekį ir sparčiai didinti elektroninių dokumentų dalį, pradėjo bendradarbiauti su „Dokobit“. Tai internetinė platforma, suteikianti galimybę paprastai ir saugiai pasirašyti dokumentus elektroniniu parašu Europos Sąjungoje.
Svarbiausi „Dokobit“ privalumai – šis internetinis portalas leidžia lengvai bei saugiai dalintis dokumentais organizacijos viduje ir išorėje, surinkti kitų šalių parašus, matyti visą pasirašymo veiksmų procesą, patikrinti el. parašo tikrumą. Dėl to bendradarbiavimas su Luminor partneriais ir klientais bus dar efektyvesnis, o platforma leidžia paprastai ir patogiai pasirašyti, tvarkyti ir su keletu šalių suderinti didelį kiekį dokumentų.
„Dokobit“ įdiegtas visuose Luminor bankuose Baltijos šalyse, tad nuo šiol dokumentų pasirašymas ir judėjimas visoje grupėje taps efektyvesnis, saugesnis ir paprastesnis. Be kitų privalumų, „Dokobit“ taip pat užtikrina, kad dokumentuose esantys el. parašai galiotų ir būtų pripažįstami visoje ES.
Luminor partnerystė su „Dokobit“ leis šioje srityje sutaupyti kaštų, laiko ir užtikrinti efektyvų bendradarbiavimą tiek banko viduje, tiek su išorės šalimis.
Norėdamas dokumentus pasirašyti kvalifikuotu e.parašu „Dokobit“ sistemoje Lietuvoje, klientas ar partneris turi turėti mobilųjį parašą arba elektroninį parašą asmens tapatybės kortelėje. Taip pat pasirašyti galima ir su tapatybės patvirtinimo programėlė „Smart-ID“.
Daugiau informacijos, kaip pasirašyti dokumentus, rasite čia.
„Dokobit“ sprendimas visiškai atitinka GDPR ir eIDAS reglamentų nuostatas.