Čia pateikiama informacija Luminor Bank AS ir jo antrinių įmonių (toliau – Luminor) klientams apie dokumento pasirašymą Dokobit portale. Prašome ją atidžiai perskaityti. Dokumentų, gautų iš Luminor, pasirašymas – nemokamas.
Kvietimą pasirašyti dokumentą elektroniniu parašu gausite į savo el. paštą iš notifications@dokobit.com
El. laiške spustelėkite „Prisijungti“ (arba „Peržiūrėti ir pasirašyti“) ir būsite nukreipti į Dokobit portalą.
Jeigu paskyros dar neturite, visų pirma jums reikės užsiregistruoti portale.
Registracijai pasirinkite vieną iš tapatybės patvirtinimo būdų:
Patvirtinus tapatybę, jūsų paprašys įvesti savo el. pašto adresą, jį pakartokite, pažymėkite, jog sutinkate su „Dokobit“ taisyklėmis bei privatumo politika, spustelėkite „Registruotis“.
Jeigu jau turite paskyrą portale, jums tereikės prisijungti. Pasirinkite vieną iš prisijungimo būdų, atitinkamai užpildykite reikiamus duomenis, spauskite „Prisijungti“ ir atlikite kitus prisijungimui reikalingus veiksmus, priklausomai nuo pasirinktos priemonės.
Jeigu jau turite paskyrą portale, bet dokumentu su jumis pasidalino su kitu jums priklausančiu el. pašto adresu, galite dokumentą atsidaryti ir pasirašyti nemokamai jau egzistuojančioje savo paskyroje. Jeigu vis tik pasirinksite registruoti naują paskyrą, jums reikės įsigyti mokamą planą.
Pasirinkite vieną iš tapatybės patvirtinimo būdų, atitinkamai užpildykite reikiamus duomenis, spauskite „Tęsti“ ir atlikite kitus tapatybės patvirtinimui reikalingus veiksmus, priklausomai nuo pasirinktos priemonės.
Pasirinkite paskyrą, kurią norite naudoti šio dokumento pasirašymui ir spauskite „Prisijungti“ arba registruokite naują mokamą paskyrą.
Jeigu pasirinksite registruoti naują paskyrą, dokumentui pasirašyti jums reikės įsigyti mokamą planą. Norėdami užregistruoti naują paskyrą, įveskite savo el. pašto adresą, jį pakartokite, pažymėkite, jog sutinkate su „Dokobit“ taisyklėmis bei privatumo politika, spustelėkite mygtuką „Registruotis“.
Jeigu prie portalo prisijungėte prieš tai spausdami nuorodą gautame kvietimo el. laiške, tuomet dokumentas jums bus atvertas iš karto prisijungus prie portalo.
Jeigu jungėtės prie portalo įprastu būdu, reikiamą pasirašyti dokumentą pasirinkite iš savo dokumentų sąrašo ir spustelėkite ant jo.
Susipažinkite su pateiktu dokumentu (tai padaryti galite slinkdami langą žemyn).
Taip pat galite ir parsisiųsti originalų dokumentą peržiūrai spustelėdami pilkos rodyklės piktogramą dešiniajame viršutiniame dokumento lange.
Norėdami pasirašyti dokumentą, tinklalapio apačioje (skirsnyje „4. Veiksmai“) pasirinkite vieną iš pasirašymo būdų, atitinkamai užpildykite reikiamus duomenis, spauskite „Pasirašyti“ ir atlikite kitus pasirašymui reikalingus veiksmus, priklausomai nuo pasirinktos priemonės.
Atlikę visus veiksmus, matysite jau pasirašytą dokumentą. Norėdami parsisiųsti dokumentą, tinklalapio apačioje, skirsnyje „4. Veiksmai“ spustelėkite „Parsisiųsti pasirašytą dokumentą“.
Mes automatiškai gausime informaciją apie jūsų atliktus veiksmus, todėl papildomai siųsti pasirašyto dokumento nereikia.
Po dokumento pasirašymo, atliksime paslaugos/produkto užsakymo veiksmus. Rekomenduojame parsisiųsti pasirašytą dokumentą ir išsaugoti savo kompiuteryje. Daugiau informacijos apie el. parašą ir naudojimąsi „Dokobit“ portalu galite rasti čia.