Štai keletas patarimų:
Standartinis atsakymas į klausimą: „Kas yra jūsų klientas?” yra „Kiekvienas“. Deja, neįmanoma sukurti produkto, kuris būtų vienodai patrauklus kiekvienam žmogui. Visada bus viena tokių žmonių grupė, kurie jūsų produktą ar paslaugą vertina labiausiai ir kurie juos įsigyja pirmiausiai. Išsiaiškinkite, kas yra tie pirmieji. Siekite suprasti jų motyvus, problemas ir platesnį gyvenimo kontekstą, prie kurio bandote prisiderinti.
Įrankis, kuris galėtų padėti: Kliento asmens profilis (angl. Customer Persona Canvas)
Suprantama, labai paprasta tikėti savo idėja ir stengtis, kad ja patikėtų ir visi kiti. Tačiau jums reikia jūsų klientų, kad kurtumėte jiems vertę, ir tai, ką jie galvoja, yra svarbiau už jūsų nuomonę. Gebėjimas susitapatinti ir pritaikyti savo produktą ar paslaugą klientų poreikiams yra esminė sąlyga sukurti vertingą produktą.
Įrankis, kuris galėtų padėti: Empatijos žemėlapis (angl. Empathy Map)
Savo klientų pažinimas ir jų poreikių supratimas atskleidžia tai, kas jūsų produkte ar paslaugoje sukuria jiems vertę. Kai tik aptiksite vertingiausius funkcinius ir emocinius komponentus, garsiai ir aiškiai apie juos praneškite. Tai patrauks klientų dėmesį ir išskirs jus iš konkurentų.
Įrankis, kuris galėtų padėti: Vertės pasiūlymo apibrėžimas (angl. Value Proposition Canvas)