Štai 8 patarimai, kaip pasiruošti kelionei, kurios galutinis tikslas – stiprus prekės ženklas:
Ar norite pritraukti namuose dirbančias mamytes ir tėvelius? Ar jūsų produktas tinka technologiškai išprususiai tūkstantmečio kartai? Ar sprendžiate problemas, su kuriomis susiduria didelės įmonės personalo specialistai?
Sukonkretinkite. Susidarykite vaizdą, kam norite kalbėti, ir tada išsiaiškinkite, kas jiems iš tikrųjų aktualu. Tokiu būdu žinosite, kad iš tikrųjų būsite išgirsti.
Kas jus užveda? Kuo tikite? Kokį tikslą turite? Kas yra jūsų herojai? Turite aiškiai suprasti, ko labiausiai nori jūsų įmonė. Taip turėsite priežastį ir tikslą, dėl kurio esate. Jūsų misija įtakos kiekvieną įvaizdžio kūrimo elementą – jūsų logotipą, šūkį, balsą, žinutes ir asmenybę.
Visada bus tokių, kurie turės didesnį biudžetą ir daugiau išteklių. Irkitės gilyn – atraskite savo vertę ir puoselėkite ją.
Nekurkite iliuzijų apie save – jos tik pavirs į neištesėtus pažadus ir blogas patirtis. Būkite ištikimi savo vertybėms.
Visada naudinga pasidomėti tuo, kas padaryta. Tik jokiu būdu nekopijuoti.
Atlikite namų darbus ir tyrinėkite – taip galite atrasti nišą, kuri padės išsiskirti iš konkurentų.
Galvodami apie įvaizdžio formavimą, prisiminkite, kad vizualinis įvaizdis yra tai, kas pirmiausia žmonėms ateina į galvą. Šiame etape jums gali prireikt pagalbos.
Jūsų logotipas ir šūkis taps jūsų identiteto dalimi ir vizualiniu jūsų pažado atspindžiu. Būkite pasiruošę skirti laiko ir pinigų sukurti tam, kuo galėsite didžiuotis.
Pasitelkite profesionalią pagalbą – dizaino ekspertas užtikrins unikalų ir laikui nepavaldų vizualinį jūsų įmonės įvaizdį.
Jūsų prekės ženklo balsas yra būdas bendrauti su klientais.
Būkite nuoseklūs. Tai nereiškia, kad vėl ir vėl turite kartoti tą pačią žinutę – tikslas yra pagrindinės jūsų žinutes pajungti bendram reikalui formuojant aiškų charakterį.
Įvaizdžio kūrimas – nesibaigiantis procesas. Jūsų identitetas turi būti matomas ir atsispindėti visame, ką mato, skaito ir girdi jūsų klientas. Viskas - nuo vizitinių kortelių iki reklamos, pakuotės ir produkto dizaino, nuo tinklalapio dizaino iki jo turinio – visame kame reikia turėti savo žymę.
Nepamirškite ir socialinės žiniasklaidos! „YouTube“, „Facebook“, „Snapchat“ ir „Instagram“ yra visos interneto platformos, kurioms reikalingas turinys, atspindintis jūsų unikalų prekės ženklo balsą ir asmenybę.
Kol nenusprendžiate pakeisti prekės ženklo siekiant, kad jis taptų efektyvesnis, išlikite ištikimi tam, ką esate sukūrę. Nuoseklumas yra esminis dalykas.
Jei jau turite vizualinį savo prekės ženklo identitetą, balsą ir charakterį, naudokite juos kiekvienam sukuriamam produktui. Parenkite gaires ir išdalinkite jas visoms suinteresuotoms šalims.
Būkite savo pačių ambasadoriumi. Niekas geriau už jus pačius jūsų nepažįsta, tai jūs patys ir skleiskite žinią apie save.