Bendrieji klausimai
Klientų perkėlimas turės įtakos esamiems Luminor klientams, kurie naudojasi Luminor|Nordea produktais (t.y. Luminor|Nordea interneto banku, Mastercard mokėjimo kortelėmis ir kt.). Visi šie klientai bus perkelti į vieningą Luminor sistemą, kuri veikia buvusio DNB banko sistemų pagrindu. Paslaugų perkėlimą planuojame įgyvendinti iki 2020 m. vidurio. Dėsime visas pastangas, kad šio perkėlimo metu klientai pajustų kuo mažiau trikdžių tvarkydami savo finansus.
Bankams DNB ir Nordea sujungus veiklas Baltijos šalyse, iškilo natūralus poreikis sutelkti paslaugas ir produktus po vienu skėčiu, t.y. vienoje sistemoje. Perkėlus Luminor|Nordea klientus į vieningą Luminor sistemą, bankas ne tik suvienodins paslaugas ir produktus esamiems klientams, bet ir galės pasiūlyti naujus, pažangius ir šiuolaikiškus bankininkystės sprendimus.
Kreiptis į banką dėl paslaugų ir produktų perkėlimo jums nereikia. Luminor atliks visus veiksmus, kurie užtikrins sklandų sąskaitos ir kitų produktų perkėlimą.
Ne mažiau kaip prieš 60 d. jūs gausite asmeninį laišką, kuriame pateiksime išsamią informaciją apie paslaugų perkėlimo datas ir reikiamus atlikti veiksmus. Todėl labai svarbu pasitikrinti ir pasirūpinti bankui pateiktų kontaktų atnaujinimu, jei jie keitėsi. Tai galite padaryti jūsų interneto banke, paskambinus telefonu +370 5 239 3444 arba atvykus į banko konsultacijų centrą
Vienu metu bus perkeliami visi jūsų turimi banko produktai. Kreiptis į banką dėl paslaugų ir produktų perkėlimo jums nereikia. Luminor atliks visus veiksmus, kurie užtikrins sklandų sąskaitos ir kitų produktų perkėlimą.
Jums reikia sulaukti jums skirto asmeninio laiško, kuriame bus nurodytos visos jūsų paslaugų perkėlimo detalės. Paslaugų perkėlimas bus vykdomas dviem etapais:
- Pirmajame etape vieningoje Luminor sistemoje atidarysime jums sąskaitą tuo pačiu numeriu, kurį naudojote ir anksčiau. Jei iki šiol turėjote MasterCard mokėjimo kortelę, išsiųsime jums naują VISA mokėjimo kortelę, susietą su šia sąskaita. Kortelę išsiųsime jūsų bankui nurodytų adresu bei sukursime Luminor|DNB interneto banko prisijungimus.
- Antrajame etape perkelsime jūsų lėšas ir kitas jūsų turimas paslaugas.
Visa informacija apie perkėlimą jums bus siunčiama el. paštu ir laiškais interneto banke. Kai gausite laišką, įdėmiai perskaitykite instrukcijas. Jeigu turėsite klausimų – kreipkitės į mus.
Nepamirškite patikrinti ir atnaujinti savo kontaktinius duomenis, kuriuos nurodėte bankui. Tai galite padaryti telefonu +370 5 239 3444 arba interneto banke.
Praneškite apie tai mums ir nedelsiant atnaujinkite savo kontaktinius duomenis. Tai galite padaryti telefonu +370 5 239 3444 arba interneto banke.
Jums niekas nesikeis.
Privatiems ir verslo klientams yra numatomi šie pokyčiai:
- Sąskaitos numeris (IBAN) perkėlus paslaugas išliks toks pats. Jei atliekate/gaunate tarptautinius pervedimus, keisis SWIFT BIC kodas į AGBLLT2X.
- Tapatybės nustatymui interneto banke galėsite naudoti Smart-ID programėlę.
- MasterCard mokėjimo korteles pakeis VISA mokėjimo kortelės.
Jūs galite nesutikti su mūsų siūlomu paslaugų ir produktų perkėlimo sprendimu. Apie tai turėtumėte mus informuoti ne vėliau kaip iki numatomos perkėlimo dienos. Tuomet mes pasiūlysime jums uždaryti savo turimas Luminor|Nordea sąskaitas, o produktus perkelti pas kitą banko paslaugų teikėją.