Dažniausiai užduodami klausimai
Kaip galiu grąžinti produktą, pirktą naudojant Apple Pay?
Kasininkas gali atlikti grąžinimą tokiu pat būdu, kaip ir naudojant įprastą debeto ar kredito mokėjimo kortelę.
Kaip galiu patikrinti savo paskutinius mokėjimus?
Informacija apie neseniai atliktus mokėjimus gali būti matoma Apple piniginės programėlėje, šalia tam tikros mokėjimo kortelės.
Kas nutiks jei mano iPhone, iPad, Apple Watch ar Mac kompiuteris bus pavogti?
Apple Pay reikalauja patvirtinti kiekvieną mokėjimo operaciją su Face ID, Touch ID arba slaptažodžiu. Tai užtikrina, jog mokėjimas nebus atliktas kito asmens.
Yra du būdai pašalinti mokėjimo kortelę iš pamesto įrenginio:
- Prisijunk prie savo Apple paskyros, rinkis pamestą įrenginį ir pašalink mokėjimo kortelę iš to įrenginio elektroninės piniginės.
- Susisiek su Luminor Klientų aptarnavimo centru +370 5 239 3444 (darbo laikas: I-V 8:00-20:00, VI 9:00-16:00) ir pateik prašymą, kad tavo Luminor mokėjimo kortelė būtų pašalinta ir Apple elektroninės piniginės.
Ar galiu toliau naudotis savo fizine mokėjimo kortele, jei ji buvo sustabdyta arba pašalinta iš Apple piniginės?
Mokėjimo kortelės sustabdymas ar pašalinimas iš Apple piniginės neužblokuoja fizinės mokėjimo kortelės. Naudokis ja toliau kaip įprasta.
Jei kortelę kartą jau pašalinau iš tam tikro įrenginio, ar galiu ją susieti dar kartą su tuo pačiu įrenginiu?
Taip, anksčiau pašalinta kortelė gali būti vėl susieta su tuo pačiu įrenginiu.
Kiek mokėjimo kortelių gali būti susieta su viena Apple pinigine?
Su Apple pinigine galima susieti 12 skirtingų kortelių, išskyrus atvejus, kai Apple iPhone yra senesnis nei Apple iPhone 8 – tokiu atveju galima susieti iki 8 mokėjimo kortelių.
Ar prie vienos Apple piniginės galiu pridėti skirtingų bankų mokėjimo korteles?
Taip, vienoje Apple piniginėje galima turėti skirtingų bankų mokėjimo korteles. Viso galima pridėti 8 arba 12 mokėjimo kortelių, priklausomai nuo įrenginio tipo.
Ar gausiu pranešimą telefone, jei mokėjimas nepavyks?
Taip, gausi pranešimus tiek apie sėkmingus, tiek apie nesėkmingus mokėjimus – tam Apple Wallet pranešimai turi būti įgalinti įrenginyje.
Luminor kortele naudojuosi tiek iPhone telephone, tiek Apple Watch išmaniajame laikrodyje. Ar pašalinus mokėjimo kortelę iš telefono, ji taip pat bus pašalinta iš laikrodžio?
Ne, kortelė bus toliau susieta su laikrodžiu.
Ar atsiejant savo Apple Watch laikrodį nuo iPhone telefono, mokėjimo kortelė bus pašalinta iš laikrodžio Apple piniginės?
Taip, jei Apple Watch nebėra sujungtas su telefonu, kuriame buvo pridėta mokėjimo kortelė, ji bus pašalinta iš išmaniojo laikrodžio.
Kokio dydžio mokėjimus galiu atlikti su Apple Pay?
Luminor neriboja mokėjimo operacijų, atliekamų su Apple Pay, sumų. Kartais specifiniai mokėjimo terminalai gali paprašyti įdėti mokėjimo kortelę, jei viršijama tame terminale Apple Pay nustatyta mokėjimo suma.
Jei atlieku didesnės sumos mokėjimą, ar turėsių įstatyti mokėjimo kortelę į terminalą bei suvesti PIN kodą?
Įprastai, ne. Įrenginio ekranas turi būti atrakintas tam, kad būtų galima atlikti mokėjimą. Ekrano atrakinimo veiksmas – tai patvirtinimas, jog mokėjimas atliekamas būtent įrenginio savininko.
Ar užblokavus mokėjimo kortelę ji nebeveiks ir Apple Pay?
Ne, norint, kad mokėjimai nebeveiktų ir Apple piniginėje, reikia mokėjimo kortelę pašalinti iš to įrenginio elektroninės piniginės. Tai gali atlikti pats tiek įrenginyje, tiek savo Apple paskyroje, tiek susiekus su Luminor klientų aptarnavimo centru.
Ar Apple Pay gali naudotis nepilnamečiai?
Pagal Apple taisykles elektronine pinigine gali naudotis asmenys nuo 13 metų.