Nesvarbu, koks jūsų verslas – stambus ar smulkus – sukurti savo verslo įvaizdį yra ne tik labai svarbu, bet ir būtina. Visos įmonės siekia turėti stiprų prekės ženklą, kuris yra daug daugiau nei paprastas logotipas – klientams kalbantis ir kelią į jų širdis randantis stiprus identitetas yra kiekvieno įmonės savininko didžiausia svajonė. Bet kaip tą padaryti?

Pakalbėkime apie meilę. Sutinkate žmogų, su kuriuo galite dalintis vertybėmis ir keistis nuomonėmis. Užmezgate ryšį, atrodo, jog esate sukurti vienas kitam, norite, kad tai tęstųsi amžinai. Na, šitas scenarijus tinka ir stipriam prekės ženklui – jei jums pavyks užmegzti ryšį su savo klientu emociniame lygyje, turėsite gerą vardą ir padidinsite pardavimus. Be to, jūsų klientai bus lojalūs ir neiškeis jūsų į konkurentą, kuris jiems siūlo geresnę kainą.

Štai 8 patarimai, kaip pasiruošti kelionei, kurios galutinis tikslas – stiprus prekės ženklas:

1. Apibrėžkite savo tikslinę grupę

Ar norite pritraukti namuose dirbančias mamytes ir tėvelius? Ar jūsų produktas tinka technologiškai išprususiai tūkstantmečio kartai? Ar sprendžiate problemas, su kuriomis susiduria didelės įmonės personalo specialistai?

Sukonkretinkite. Susidarykite vaizdą, kam norite kalbėti, ir tada išsiaiškinkite, kas jiems iš tikrųjų aktualu. Tokiu būdu žinosite, kad iš tikrųjų būsite išgirsti.

2. Kokia jūsų misija?

Kas jus užveda? Kuo tikite? Kokį tikslą turite? Kas yra jūsų herojai? Turite aiškiai suprasti, ko labiausiai nori jūsų įmonė. Taip turėsite priežastį ir tikslą, dėl kurio esate. Jūsų misija įtakos kiekvieną įvaizdžio kūrimo elementą – jūsų logotipą, šūkį, balsą, žinutes ir asmenybę. 

Visada bus tokių, kurie turės didesnį biudžetą ir daugiau išteklių. Irkitės gilyn – atraskite savo vertę ir puoselėkite ją.

3. Norėkite vestuvių, o ne vienos nakties nuotykių

Nekurkite iliuzijų apie save – jos tik pavirs į neištesėtus pažadus ir blogas patirtis. Būkite ištikimi savo vertybėms.

4. Tyrinėkite, bet nekopijuokite

Visada naudinga pasidomėti tuo, kas padaryta. Tik jokiu būdu nekopijuoti.

Atlikite namų darbus ir tyrinėkite – taip galite atrasti nišą, kuri padės išsiskirti iš konkurentų.

5. Sukurkite logotipą ir šūkį

Galvodami apie įvaizdžio formavimą, prisiminkite, kad vizualinis įvaizdis yra tai, kas pirmiausia žmonėms ateina į galvą. Šiame etape jums gali prireikt pagalbos.

Jūsų logotipas ir šūkis taps jūsų identiteto dalimi ir vizualiniu jūsų pažado atspindžiu. Būkite pasiruošę skirti laiko ir pinigų sukurti tam, kuo galėsite didžiuotis.

Pasitelkite profesionalią pagalbą – dizaino ekspertas užtikrins unikalų ir laikui nepavaldų vizualinį jūsų įmonės įvaizdį.

6. Šokite, bet pataikydami į taktą

Jūsų prekės ženklo balsas yra būdas bendrauti su klientais.

Būkite nuoseklūs. Tai nereiškia, kad vėl ir vėl turite kartoti tą pačią žinutę – tikslas yra pagrindinės jūsų žinutes pajungti bendram reikalui formuojant aiškų charakterį.

7. Į savo įvaizdį sudėkite viską

Įvaizdžio kūrimas – nesibaigiantis procesas. Jūsų identitetas turi būti matomas ir atsispindėti visame, ką mato, skaito ir girdi jūsų klientas. Viskas - nuo vizitinių kortelių iki reklamos, pakuotės ir produkto dizaino, nuo tinklalapio dizaino iki jo turinio – visame kame reikia turėti savo žymę. 

Nepamirškite ir socialinės žiniasklaidos! „YouTube“, „Facebook“, „Snapchat“ ir „Instagram“ yra visos interneto platformos, kurioms reikalingas turinys, atspindintis jūsų unikalų prekės ženklo balsą ir asmenybę.

8. Išlikite ištikimi sau

Kol nenusprendžiate pakeisti prekės ženklo siekiant, kad jis taptų efektyvesnis, išlikite ištikimi tam, ką esate sukūrę. Nuoseklumas yra esminis dalykas.

Jei jau turite vizualinį savo prekės ženklo identitetą, balsą ir charakterį, naudokite juos kiekvienam sukuriamam produktui. Parenkite gaires ir išdalinkite jas visoms suinteresuotoms šalims. 

Būkite savo pačių ambasadoriumi.  Niekas geriau už jus pačius jūsų nepažįsta, tai jūs patys ir skleiskite žinią apie save.

Pirmieji rinkodaros žingsniai