Prieš pradėdami galvoti apie savo produkto rinkodarą, prisiminkite 5 dalykus:
Nekvieskite naujų klientų, kol nebūsite įsitikinę, kad kiekvienam iš jų galite skirti dėmesio. Tai – dažnai pasitaikanti klaida. Prieš kviesdami naujus žmones į vakarėlį, įsitikinkite, kad turite pakankamai vietos juos sutalpinti.
Ieškokite pagalbos, jei matot, kad patiems nepavyks susitvarkyti. Blogos naujienos, ypač apie blogą klientų patirtį, pasklinda žaibiškai socialinės žiniasklaidos amžiuje.
Atlikite tyrimą prieš pasiųsdami žinutę visais įmanomais kanalais. Ką skaito jūsų klientas? Kur leidžia laiką? Ar jūsų klientas daugiau būna „LinkedIn“ socialiniame tinkle, o gal dažniau nei bet kur kitur jį matote naršant po „Instagram“ tinklą? Perduokite žinutę klientams jų naudojamais kanalais.
Prieš paspausdami „Skelbti“ mygtuką „Facebook“ puslapyje, įsitikinkite, ar užpildėte visus informacijos apie save laukus. Save pristatykite pakankamai gerai – jūsų socialinės žiniasklaidos paskyra yra jūsų vizitinė kortelė. Jei esate nesąžiningi ir nenuoseklūs, niekas su jumis nesusisieks.
Efektyvumą galima pasiekti racionaliai pasirinkus tikslinius klientus. Nesistenkite perduoti žinutės visam pasauliui – išbandykite įvairias galimybes. Išmintingai rinkitės auditoriją savo skelbimams.
Naudingų patarimų apie rinkodarą „Facebook“ tinkle galite rasti Skelbimų pagalbos centre.
Nesvarbu, ką žmonės sako apie televizijos žiūrėjimą ir el. pašto skaitymą (na, jūs juk irgi to nedarote), pagal statistiką tiesioginė rinkodara tebėra populiari ir efektyvi. Kaupkite savo vartotojų el. pašto adresus, gaukite jų sutikimus gauti tiesioginius pasiūlymus ir rinkodaros pranešimus bei nuolat su jais susisiekite.
Ir, aišku, naudokitės „Google“ – ieškokite, ieškokite ir dar kartą ieškokite naujausios informacijos. Galite rasti tikrų ekspertų surinktus labai naudingus patarimus apie rinkodarą. Pasaulis keičiasi greitai, todėl tikrai išmintinga susipažinti su naujausia informacija.