Išsamų atsakymą ir instrukcijas galite rasti čia.
SVARBU! „Luminor“ neturi prieigos ar teisių pašalinti „Smart‑ID“ paskyrą kliento vardu.
Tau reikės sukurti naują „Smart‑ID“ paskyrą. Išsamų atsakymą ir instrukcijas, kaip tai atlikti, rasi čia.
Išsamų atsakymą ir instrukcijas galite rasti čia.
Naujausia informacija apie biometrinių duomenų atpažinimą ir instrukcija kaip įdiegti „Smart‑ID“ pateikiama čia.
Išsamų atsakymą ir patarimus, kaip išspręsti šia problemą, galite rasti čia.
Vaizdo instrukcijos ir paaiškinimai, kaip susikurti „Smart‑ID“, pateikiami čia.
Išsamų atsakymą ir patarimus, kaip užtikrinti saugumą galite rasti čia.
Išsamų atsakymą galite rasti čia.
Išsamų atsakymą ir instrukcijas galite rasti čia.
Išsamų atsakymą ir instrukcijas galite rasti čia.
Išsamų atsakymą ir instrukcijas galite rasti čia.
SVARBU! „Luminor“ neturi prieigos ar teisių pašalinti „Smart‑ID“ paskyrą kliento vardu.
Išsamų atsakymą galite rasti čia.
Išsamų atsakymą galite rasti čia.
Išsamų atsakymą galite rasti čia.
Išsamų atsakymą galite rasti čia.
Ne. Tam, kad galėtumėte pasinaudoti „Luminor“ interneto arba mobiliuoju banku, nereikia turėti atskirų „Smart‑ID“ paskyrų.
Norint naudoti tą patį „Smart‑ID“ ir naudotis visomis „Luminor“ ir kitų bankų internetinės bankininkystės paslaugomis,„Smart‑ID“ paskyros lygis turi būti – Smart-ID Qualified Electronic Signature („„Smart‑ID“ kvalifikuotas elektroninis parašas“). Daugiau informacijos kaip atnaujinti Smart-ID Basic paskyrą į visiškos prieigos „Smart‑ID“ paskyrą galite rasti čia.
Išsamų atsakymą galite rasti čia.
‑
Kyla klausimų apie kitus mūsų produktus?