DNB bankas, vykdydamas įstatymuose numatytus reikalavimus, periodiškai atnaujina duomenis apie fizinių ir juridinių klientų vykdomą veiklą, pajamų šaltinius, operacijų pobūdį, verslo partnerius ir pan.
Žinodami naujausią informaciją apie jus, taip pat galime geriau suprasti ir jūsų poreikius, išsiaiškinti vykdomas operacijas bei išvengti papildomų klausimų ar nesusipratimų ateityje.
Jei gavote iš banko prašymą atnaujinti informaciją, tai galite padaryti šiuo būdu: Juridiniams asmenims: atsisiųsti Juridinio asmens anketą, ją užpildyti, pasirašyti ir, nuskenavus ar patvirtinus e. parašu, nusiųsti į klientoanketa@dnb.lt (nepamirškite, kad anketą gali pasirašyti tik įmonės vadovas). Kad būtų paprasčiau, pateikiame jums pildymo pavyzdį. Taip pat galite duomenis atnaujinti prisijungę prie banko internete.
Svarbu! Siekiant užtikrinti, kad banko turima informacija apie klientą būtų aktuali, galite sulaukti darbuotojo prašymo pateikti naujausią Registrų centro išrašą.
Fiziniams asmenims: prisijungti prie banko internete, atsisiųsti Fizinio asmens anketą, ją užpildyti, pasirašyti ir, nuskenavus ar patvirtinus e. parašu, atsiųsti į klientoanketa@dnb.lt; arba paskambinti tel. +370 5 239 3044 ir duomenis atnaujinti telefonu.
Laiku negavę jūsų užpildytos anketos, įgyvendindami Lietuvos Respublikos įstatymus, turėsime apriboti jūsų galimybes atlikti operacijas. Todėl jei sulaukėte mūsų skambučio, SMS žinutės, gavote pranešimą į el. paštą ar interneto banką, neatidėliokite ir duomenis pateikite kaip galėdami greičiau.
Norėdami atnaujinti duomenis, su jumis galime susisiekti ir patys, tačiau niekada jūsų neprašysime pateikti prisijungimo prie interneto banko kodų, slaptažodžių ar kortelės numerio.
Jei kiltų klausimų, skambinkite tel. +370 5 239 3044 – mielai atsakysime (I-IV 8-17, V 8-15.45).