Skip to main content
Luminor Logo
  • Interneto bankas
  • Kasdienai

    Kasdienai

    • Tapk klientu
    • Mokėjimo kortelės ir paslaugų krepšeliai
    • „Luminor“ vaikams
    • „Luminor“ jaunimui
    • Interneto bankas
    • Mobilusis bankas
    • Mokėjimai
    • Draudimas
    • „Smart-ID“
    • „Luminor“ Pliusų klubas
    • Skaičiuoklės
    • Klientai apie mus
  • Taupymas, investavimas

    Taupymas, investavimas

    • Terminuotasis indėlis
    • Indėlių palūkanų normos
    • Taupomoji sąskaita
    • Kaupiamasis indėlis
    • Mano taupymo tikslai
    • E. taupyklė
    • „Luminor Investor“
    • Augink savo turtą
    • Pensija
    • Investavimas
    • Investicinė sąskaita
    • Platinamos emisijos
  • Paskolos

    Paskolos

    • Būsto paskola
    • Būsto paskolos refinansavimas
    • Nekilnojamojo turto partnerių pasiūlymai
    • Paskola idėjoms
    • Paskola žemės sklypui
    • Vartojimo paskola
    • Paskola tvariems ateities namams
    • Paskola gamtai draugiškam automobiliui
    • Paskola automobiliui
    • Automobilių lizingas
  • Verslui
  • Interneto bankas

    Interneto bankas

    • „Luminor“ Interneto bankas
    • Tapk klientu
    • Apie mus
      • „Luminor“ istorija
      • Valdymas
      • Valdyba
      • Asmens duomenų tvarkymas
      • Pinigų plovimo prevencija ir tarptautinės sankcijos
      • Informacija finansinėms institucijoms
      • Finansinės ataskaitos
      • Ekonomikos apžvalgos
      • Investuotojams
      • „Luminor“ socialinė atsakomybė
    • Naujienos
    • Interneto bankas
      • „Luminor“ Interneto bankas
      • Luminor Bridge
    • Banko tinklas ir bankomatai
    • Kainynas
      • Privatiems klientams
      • Verslo klientams
    • Paslaugų teikimo sąlygos
    • Pensija
    • Valiutų kursai
    • Privačioji bankininkystė
    • Skundai ir atsiliepimai
    • Karjera
    • Open Banking
    • EN
  • „Luminor“ Interneto bankas
Banko tinklas
Kontaktai
 Pagalba klientams
  • Pradžia
  • Apie mus
  • Pinigų plovimo prevencija ir tarptautinės sankcijos
  • Sankcijų laikymosi politika

Sankcijų laikymosi politika

Kas yra sankcijos ir kas privalo jų laikytis?

Sankcijos – tai ribojamosios priemonės, kurias nustato kompetentingos institucijos. Jos gali būti plataus masto, t. y. taikomos valstybei, fiziniams ir juridiniams asmenims ar kitiems subjektams, kurie pažeidžia žmogaus teises, kursto etninius, teritorinius ir religinius konfliktus, remia terorizmą ar pažeidžia kitas tarptautines normas ar principus, arba taikomos tam tikroms prekėms, paslaugoms, laivams ir pan. Tai gali būti reikalavimai įšaldyti turtą, atsisakymas vykdyti sandorius, sudaryti sutartis su sankcionuojamais subjektais / asmenimis, teikti jiems paskolas ir kitos rūšies finansavimą ir pan.

Sankcijas nustato tarptautinės organizacijos ir viršvalstybinės politinės organizacijos, pavyzdžiui, Jungtinių Tautų Organizacija (JTO), Europos Sąjunga (ES), arba atskiros šalys, pavyzdžiui, Jungtinės Amerikos Valstijos (JAV), Jungtinė Karalystė (JK). 

ES sankcijos (įskaitant ir įgyvendintas JTO sankcijas) taikomos visoje ES teritorijoje ir visiems ES asmenims ir subjektams, esantiems ES viduje ar už jos ribų. Mes, kaip finansų įstaiga, įgyvendiname tarptautines finansines sankcijas ir tikimės, kad mūsų klientai yra susipažinę su informacija apie sankcijas ir jų laikosi vykdydami savo veiklą. 

Taip pat tikimės, kad mūsų klientai yra susipažinę ir su informacija apie netiesiogines finansines sankcijas. Jei įmonė (pirkėjas, pardavėjas ar bet kuri kita sandorio šalis) nėra sankcionuota ir įtraukta į sankcijų sąrašus, tačiau jos akcininkas, valdybos narys ar generalinis direktorius yra sankcionuoti, ji bus laikoma netiesiogiai sankcionuota ir jai bus taikomos finansinės sankcijos ir apribojimai.

Kokia yra „Luminor“ atsakomybė ir sankcijų politika?

„Luminor“ privalo laikytis JTO, ES ir atitinkamų valstybių (Estijos, Latvijos ir Lietuvos) teisės aktų ir privalomų reikalavimų, reglamentuojančių finansinių ir prekybos sankcijų įgyvendinimą.

Mes laikomės tarptautinių sankcijų reikalavimų, kuriuos nustato:

  • Jungtinių Tautų Organizacija,
  • Europos Sąjunga,
  • šalys, kuriose veikia „Luminor“ ir „Luminor“ filialai (Estija, Latvija, Lietuva),
  • Jungtinės Amerikos Valstijos,
  • Jungtinė Karalystė,
  • Švedija,
  • Norvegija ar
  • bet kuri jų vardu veikianti institucija.

„Luminor“ apdairiai vykdo sankcijų atitikties reikalavimus, taip pat atsižvelgia į bankų korespondentų reikalavimus ir į savo norimą prisiimti riziką, todėl nesiima jokių veiksmų (pvz., nevykdo ar nesudaro sandorių, neteikia finansinių paslaugų), kuriais tiesiogiai ar netiesiogiai, t. y. per tarpininkus, būtų siekiama išvengti sankcijų taikymo, bankų korespondentų reikalavimų ar „Luminor“ vidaus sprendimų vykdymo.

„Luminor“ taip pat atsisako vykdyti mokėjimus ar sandorius, jei jie dėl didelės sankcijų rizikos pažeistų sankcijų įgyvendinimą reglamentuojančius įstatymus ir kitus teisės aktus bei neatitiktų banko norimo prisiimti rizikos lygio.

Remdamiesi vidaus politika, mes nesudarome sandorių ir nevykdome mokėjimų, tiesiogiai ar netiesiogiai susijusių su šiomis sankcionuotomis šalimis / teritorijomis:

  • Iranu,
  • KLDR / Šiaurės Korėja,
  • Sirijos Arabų Respublika,
  • Kuba,
  • Krymu,
  • vyriausybės nekontroliuojamomis Ukrainos Donecko ir Luhansko sričių teritorijomis.

„Luminor“  gali nutraukti bet kokių paslaugų teikimą klientams, esantiems pirmiau išvardytose šalyse ir teritorijose.

Galėtume svarstyti galimybę vykdyti mokėjimus tik tada, jei jie būtų susiję su humanitarine pagalba. Tokiu atveju kiekvieną mokėjimą vertintume atskirai, atsižvelgdami į tai, ar jam taikoma teisės aktais numatyta išimtis, ar reikalinga licencija (kompetentingos institucijos išduotas leidimas) ir pan.

Įvairios tarptautinės sankcijos taikomos ir kitoms šalims / teritorijoms, pavyzdžiui, vyriausybės nekontroliuojamoms Ukrainos Chersono, Zaporižios sričių teritorijoms, Irakui, Sudanui ir kt. Todėl su jomis susijusius mokėjimus galime stabdyti, norėdami juos ištirti.

„Luminor“ ir kitų mokėjimo grandinėje dalyvaujančių bankų politika, taikoma konkrečiai šaliai, sričiai, sektoriui ir kt., gali būti griežtesnė nei taikomos sankcijos, susijusios su bendra finansinių nusikaltimų ir sankcijų rizika. Todėl tarptautinių mokėjimų vykdymas gali užtrukti ilgiau nei įprastai arba juos gali blokuoti arba įšaldyti kiti mokėjimų vykdymo grandinėje dalyvaujantys bankai (pvz., bankas korespondentas, gavėjo bankas arba siuntėjas). 

Atkreipiame dėmesį, kad pagal reguliacinius  reikalavimus privalome pranešti kompetentingoms institucijoms, jei nustatome subjektus, kuriems taikomos sankcijos, jei mums kyla įtarimų, kad sandoriai vykdomi su subjektais, kuriems taikomos sankcijos, arba kad subjektai mėgina išvengti sankcijų. Mes turime teisę nutraukti verslo santykius su klientais, kuriems taikomos sankcijos, arba kilus pagrįstų abejonių, kad klientai pažeidžia sankcijas ar mėgina jų išvengti.

Finansinių sankcijų ar sektorinių sankcijų vengimu laikome sąmoningą mėginimą sudarant sandorius ar atliekant mokėjimus įvairiais būdais panaikinti ar nuslėpti objektų, šalių, juridinių asmenų ar fizinių asmenų, kuriems taikomos sankcijos, sąsajas su tuo sandoriu ar mokėjimu. 

Atkreipiame dėmesį, kad toks mėginimas gali ne tik daryti žalą reputacijai, bet už jį gali grėsti baudos ar net baudžiamoji atsakomybė

Dažniausiai užduodami klausimai

Kur galima rasti informacijos apie Rusijai ir Baltarusijai taikomas sankcijas?

ES nuo 2014 m. kovo mėn. palaipsniui nustato ribojamąsias priemones (sankcijas) Rusijai. Pirmosios sankcijos buvo nustatytos reaguojant į 2014 m. įvykdytą neteisėtą Krymo ir Sevastopolio aneksiją ir tyčinį Ukrainos destabilizavimą. Rusijai pripažinus vyriausybės nekontroliuojamas Ukrainos Donecko ir Luhansko sričių teritorijas nepriklausomais subjektais ir vėliau priėmus sprendimą į šias teritorijas siųsti Rusijos karines pajėgas, 2022 m. vasario 23 d. sankcijos buvo išplėstos. 2022 m. vasario 24 d. ES vadovai, reaguodami į Rusijos karinę agresiją prieš Ukrainą, priėmė sprendimą dėl tolesnių plataus masto sankcijų. Tada į sankcijų sąrašą buvo įtraukta daug asmenų ir subjektų bei imtasi beprecedenčių priemonių siekiant reikšmingai susilpninti Rusijos ekonominę galią, apriboti prieigą prie kritinių technologijų, rinkų bei stipriai apriboti jos galimybes kariauti. Rusijos ekonominę galią, apriboti prieigą prie kritinių technologijų, rinkų bei stipriai apriboti jos galimybes kariauti.

Tuo pat metu ES, reaguodama į Baltarusijos dalyvavimą Rusijos agresijoje prieš Ukrainą, griežtai pasmerkė Baltarusijos veiksmus ir patvirtino naujas sankcijas ir apribojamus be jau taikomų dėl įvykių šalies viduje. Naujos sankcijos apima įvairias finansines, ekonomines ir prekybos priemones.

Europos Komisija parengė taikomų sankcijų apžvalgą ir nuolat atnaujina dažniausiai užduodamų klausimų skiltį. Daugiau informacijos galite rasti Europos Komisijos tinklalapyje.

Panašaus pobūdžio priemones priėmė ir JK bei JAV valdžios institucijos.

Informaciją apie JK sankcijas, taikomas Rusijai, galite rasti čia.

Informaciją apie JAV Iždo departamento Užsienio lėšų kontrolės biuro (The Office of Foreign Assets Control of the U.S. Department of the Treasury, OFAC) sankcijas, taikomas Rusijai, galite rasti čia.

Ar „Luminor“ vykdo mokėjimus į Rusiją ir Baltarusiją bei priima mokėjimus iš Rusijos ir Baltarusijos?

Nuo 2022 m. birželio 1 d. „Luminor“ sustabdė  į Rusiją ir Baltarusiją siunčiamus mokėjimus, o nuo 2022 m. liepos 1 d. – iš Rusijos ir Baltarusijos gaunamus mokėjimus visomis valiutomis.

Kodėl „Luminor“ stabdo mokėjimus, nesusijusius su šalimis, kurioms taikomos sankcijos?

Kadangi privalome laikytis sankcijų reikalavimų ir užtikrinti, kad jie nebūtų pažeidžiami, atliekame visų klientų mokėjimų / sandorių stebėseną. Turime būti budrūs ir, kilus menkiausiam įtarimui, kad mokėjimai / sandoriai galėtų būti susiję su sankcijų rizika (pvz., sankcionuotais subjektais, prekėmis, paslaugomis ar šalimis), juos stabdyti ir tirti. Mėgindami apeiti sankcijų reikalavimus, pažeidėjai gali naudoti įvairius būdus, todėl turime imtis tam tikrų kontrolės priemonių, pavyzdžiui, stabdyti mokėjimus ir prašyti klientų pateikti juos patvirtinančius dokumentus. Dėl šios priežasties klientams, ypač tiems, kurie užsiima prekyba, transportavimo veikla, patariame visada turėti reikiamus tvarkingus ir geros kokybės dokumentus.

Be to, rekomenduojame atidžiai patikrinti verslo partnerius, rangovus, savininkus / akcininkus, valdybos narius ir (arba) verslo partnerių naudos gavėjus, visą teikiamų ir (arba) gautų prekių ir (arba) paslaugų grandinę, taip pat kitus klientų ekonominei veiklai aktualius subjektus ar veiksnius, galinčius kelti tam tikrą riziką.  Taip klientai galės išvengti skaudžių pasekmių, susijusių su žala reputacijai, teisine ir finansine rizika.

Ką man būtina žinoti apie sankcijų reglamentų laikymąsi? Kokia yra mano atsakomybė?

Visi fiziniai ir juridiniai asmenys privalo laikytis JTO, ES ir nacionalinių sankcijų bei informuoti kompetentingas institucijas apie jiems žinomus ar įtariamus sandorius su sankcionuotais subjektais. Banko klientai turėtų sekti informaciją apie sankcijų ir apribojimų pakeitimus, galinčius turėti įtakos jiems ir jų ekonominei veiklai.

Mes primygtinai rekomenduojame, kad, prieš pradėdami bendradarbiauti su verslo partneriais ar teikti paslaugas, klientai atsakingai įvertintų sankcijų riziką.

  • Išsiaiškinkite, ar jūsų veiklos verslo sektoriui ir susijusioms prekėms bei paslaugoms gali būti taikomos sankcijos. (Ar ribojamas jūsų prekių importas / eksportas / gabenimas? Kokia valiuta atsiskaitote ir gaunate mokėjimus? Kurioje šalyje / regione registruota jūsų įmonė ir kur vykdote veiklą?)
  • Įvertinkite geografinę riziką. (Kur registruoti jūsų verslo partneriai? Į kurią šalį / regioną eksportuojate prekes / paslaugas ar iš kokios šalies regiono importuojate prekes / paslaugas?) 
  • Kokia yra prekių / paslaugų, kurias įsigyjate / parduodate, kilmės šalis? Ar prekės / paslaugos susijusios su šalimis, kurioms taikomos sankcijos, ar su šalimis, taikančioms tam tikrus apribojimus jose pagamintoms prekėms (pvz., JAV kilmės)?
  • Pažinkite savo verslo partnerius ir kitas susijusias sandorio šalis bei tarpininkus. (Kas yra jūsų verslo partneriai? Kokia jų verslo veikla (pvz., ar ji gali būti susijusi su gynybos sektoriumi)? Ar bendradarbiaujate su verslo partneriais, kuriems taikomos sankcijos? Ar jie priklauso sankcionuotiems subjektams? Kas, kaip ir kokiu maršrutu gabena jūsų prekes?) 

Klientams rekomenduojame patikrinti, ar jų verslo partneriai / klientai ir naudos gavėjai nėra įtraukti į sankcijų sąrašus. Taip pat patariame patikrinti, ar jūsų verslo partneriai / klientai, prieš užmegzdami verslo santykius su naujais partneriais / klientais, įsitikina, kad pastarieji nėra įtraukti į sankcijų sąrašus, ir reguliariai tikrina, ar esami partneriai / klientai nėra įtraukti į sankcijų sąrašus.

Kodėl „Luminor“ prašo pateikti informaciją ir dokumentus apie mokėjimą ar kitas sandorio šalis?

Paprastai sankcijų reikalavimais draudžiama ne tik, pavyzdžiui, parduoti, tiekti, perduoti tam tikras prekes į sankcionuotą šalį / teritoriją, bet ir teikti su jomis susijusią techninę bei finansinę pagalbą, kitas paslaugas. Norėdamas suprasti ir valdyti sankcijų riziką, „Luminor“, kaip finansų įstaiga, privalo patikrinti, ar mokėjimas / sandoris atitinka galiojančius sankcijų reikalavimus ir vidaus politiką. Todėl prašymas pateikti informaciją turėtų būti laikomas įprastu ir reguliariu procesu, taikomu visiems klientams. Atkreipiame dėmesį, kad klientai turi gebėti pagrįsti, kad jų mokėjimai / sandoriai nėra draudžiami ir pateikti tą patvirtinančius dokumentus.

Kokius dokumentus ir informaciją reikia pateikti atliekant mokėjimą?

Kiekviena situacija yra unikali. Dažnai klientų prašome pateikti prekių / paslaugų sąskaitas-faktūras, sutartis, važtaraščius, CMR, SMGS važtaraščius, importo deklaracijas, oro transporto važtaraščius, muitinės deklaracijas, prekių kilmę įrodančius dokumentus, prekių pakavimo sąrašus, prekių technines specifikacijas, prekių HS / CN kodus, galutinio vartotojo sertifikatus, kompetentingos institucijos eksporto / importo licencijas, informaciją apie partnerį ar tarpininką ir verslo santykius su partneriu ar tarpininku. Atkreipiame dėmesį, kad, priklausomai nuo situacijos, galime paprašyti pateikti ir kitus dokumentus ar informaciją (įskaitant informaciją apie naudos gavėjus, verslo partnerio generalinį direktorių, ar kitą su verslo santykiais susijusią informaciją).

Todėl klientams, visų pirma tiems, kurie užsiima prekyba, transportavimo veikla, patariame turėti reikiamus tvarkingus ir geros kokybės dokumentus. Klientai turi gebėti paaiškinti, koks yra sandorio tikslas, nurodyti galutinį prekių gavėją (naudotoja), galutinę prekių paskirties vietą, pagrįsti, kad susijusioms prekėms / paslaugoms netaikomi draudimai, net jei klientai dalyvauja tik kaip tarpininkai. Teiginys, kad prekės / paslaugos nėra sankcionuotos ar draudžiamos, savaime nepaneigia įtarimų dėl sankcijų rizikos, nebent klientai pateikia pakankamai argumentuotą paaiškinimą pagrįstą dokumentais.

Kas bus, jei nepateiksiu prašomos informacijos?

Jei laiku nepateiksite prašomos informacijos ar dokumentų (arba pateiksite, tačiau neatsakysite į papildomus klausimus), galime atsisakyti vykdyti jūsų mokėjimą. Be to, tokiu atveju mes turime teisę nutraukti dalykinius santykius su jumis.

Kur galiu patikrinti, ar mano verslo partneriui yra taikomos sankcijos?

Ar jūsų verslo partneriui taikomos sankcijos, galite patikrinti įvesdami jo pavadinimą į toliau pateiktas sankcijų paieškos sistemas:

  • JT sankcijos;
  • ES sankcijos, ES sankcijų žemėlapio naudotojo gairės, Europos Vadovų Tarybos / Europos Sąjungos Tarybos interneto svetainė;
  • JAV OFAC, JAV OFAC sankcijų paieška;
  • JK sankcijų sąrašas;
  • Lietuvos FNTT Juridinių asmenų ar kitų organizacijų, neturinčių juridinio asmens statuso, kurios nuosavybės teise priklauso arba yra kontroliuojamos subjekto, kuriam taikomos sankcijos, sąrašas ;
  • Estijos Respublikos užsienio reikalų ministerijos sankcijos;
  • Latvijos finansinės žvalgybos padalinio sankcijų sąrašai.

Atkreipiame dėmesį, kad  įgyvendinamų finansinių sankcijų sąrašai gali skirtis priklausomai nuo to, kuriose šalyse finansų įstaigos veikia. Jei norite atlikti išsamią patikrą, taip pat turite patikrinti, ar sankcijos nėra taikomos jūsų verslo partnerio savininkams, naudos gavėjams, valdybos nariams ir kitiems jį tiesiogiai ar netiesiogiai kontroliuojantiems asmenims arba tiems asmenims, kurie gali turėti bent 50 % jo nuosavybės.

Jei asmuo įtrauktas į sankcijų sąrašą, tai nebūtinai reiškia, kad su juo negalima vykdyti jokios veiklos. Tokiu atveju pirmiausia reikėtų įvertinti konkrečiam asmeniui, šaliai ar sektoriui taikomų sankcijų apimtį ir išsiaiškinti, kokie veiksmai yra draudžiami, ir tik tada atitinkamai nuspręsti, kokių veiksmų imtis.

Atkreipkite dėmesį, kad asmenų, kuriems taikomos sektorinės ar teritorinės sankcijos, sąrašo nėra. Tokius asmenis galima nustatyti tik remiantis informacija apie klientą (pvz., duomenimis apie jo ekonominę veiklą, jos vieta ir kt.).

Ką daryti, jei mano verslo partneriui taikomos sankcijos?

Mes griežtai rekomenduojame susilaikyti nuo bet kokių tolesnių verslo santykių su verslo partneriu, kuriam taikomos sankcijos, taip pat nevykdyti ir nepriimti mokėjimų, nes jie gali būti sustabdyti, įšaldyti arba atmesti.Subjektai, kuriems taikomos sankcijos, gali kreiptis į kompetentingas institucijas, prašydami išduoti bendrąją arba specialiąją licenciją, leidžiančią atlikti tam tikrus mokėjimus / sandorius (jei tokios sąlygos nustatytos teisės aktuose). Tačiau vertėtų atminti, kad, net ir pateikus licenciją, bankas įvertina kiekvieną mokėjimą / sandorį atskirai ir sprendimą priima remdamasis daugeliu veiksnių.

Jei jums reikia papildomos konsultacijos dėl sankcijų taikymo, patariame susisiekti su atitinkama kompetentinga institucija arba kreiptis teisinės konsultacijos.

Kaip galiu užtikrinti, kad mano verslo partneris nereeksportuos draudžiamų prekių į Rusiją / Baltarusiją?

ES ekonominės veiklos vykdytojams rekomenduojama imtis tinkamų išsamaus patikrinimo priemonių, siekiant užtikrinti, kad jų eksportuojamos prekės nebūtų nukreiptos į Rusiją / Baltarusiją. Į sutartis su trečiosios šalies verslo partneriais jie galėtų įtraukti sąlygas, kuriose būtų numatyta atsakomybė už prekių reeksportavimą į sankcionuotas šalis / regionus (pvz. Rusiją / Baltarusiją), taip pat sąlygas dėl ex post patikros.

Jei draudžiamas objektas, kuriam taikomi ribojamai, yra eksportuojamas iš ES į trečiąją šalį, o iš jos reeksportuojamas į sankcionuotas šalis (pvz., Rusiją / Baltarusiją), kompetentingos institucijos tai gali laikyti sankcijų reglamentų pažeidimu dėl netinkamai atlikto išsamaus patikrinimo. Jei ES eksportuotojas sąmoningai ir apgalvotai neatlieka išsamaus patikrinimo, šis veiksmas gali būti laikomas sankcijų vengimu.

Kas yra dvejopo naudojimo prekės ir kodėl su jomis susijusią informaciją turiu pateikti „Luminor“?

Dvejopo naudojimo prekės – tai prekės, įskaitant programinę įrangą ir technologijas, kurios gali būti naudojamos ir civiliniams, ir kariniams tikslams. Už prekių ir technologijų klasifikaciją pirmiausia yra atsakingi jas siunčiantys ar gaunantys klientai.

Atitinkamus dokumentus ir paaiškinimus mums reikia pateikti dėl to, kad, įvedus apribojimus dvejopo naudojimo prekėms, paprastai įsigalioja draudimai su jomis susijusiai techninei, finansinei pagalbai ir kitoms paslaugoms.

Jei dvejopo naudojimo prekės draudžiamos, mes negalime dalyvauti jokiuose finansiniuose sandoriuose, teikti finansinę paramą klientams, kurie šias prekes parduoda, tiekia, perduoda, eksportuoja (arba tarpininkauja tai atliekant) į šalis / regionus, kuriems taikomi apribojimai (pvz., į Rusiją), tam tikriems į sąrašą įtrauktiems subjektams, nebent kompetentinga institucija būtų tam išdavusi leidimą. Susijusius mokėjimus / sandorius galime papildomai tirti, todėl jų vykdymas gali ilgiau užtrukti.

Kur rasti papildomą informaciją apie sankcijų programas?

  • JT sankcijos;
  • ES sankcijos, ES sankcijų žemėlapio naudotojo gairės, Europos Vadovų Tarybos / Europos Sąjungos Tarybos interneto svetainėje;
  • JAV OFAC, JAV OFAC sankcijų paieška;
  • JK sankcijų sąrašas;
  • Lietuvos FNTT Juridinių asmenų ar kitų organizacijų, neturinčių juridinio asmens statuso, kurios nuosavybės teise priklauso arba yra kontroliuojamos subjekto, kuriam taikomos sankcijos, sąrašas;
  • Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija – tarptautinių sankcijų įgyvendinimas;
  • Estijos Respublikos užsienio reikalų ministerija – sankcijos;
  • Latvijos finansinės žvalgybos padalinys – sankcijų sąrašai.

Atgal
  • Privačioji bankininkystė
  • Paslaugų teikimo sąlygos
  • Kontaktai
  • Dažniausiai užduodami klausimai
  • Skaičiuoklės
  • Kainynas privatiems
  • Kainynas verslui
  • Sukčiavimo prevencija
  • Skundai ir atsiliepimai
  • Pranešimai apie pažeidimus
  • Rinkodaros sutikimai
  • Dėl paveldėto turto
  • Elgesio kodeksas
  • Tvarumas
  • Slapukai
  • Svarbi informacija JAV klientams
  • Pinigų plovimo prevencija, tarptautinės sankcijos

Informacija telefonu: +370 5 239 3444
„Luminor“ klientų aptarnavimo centro darbo laikas:
Privatiems klientams: I‑V 8:00‑20:00, VI 9:00‑16:00
Verslo klientams: I‑V 8:00‑18:00
Kortelių blokavimas 24/7/365

Skambučiai apmokestinami pagal jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą arba mokėjimo planą.

© 2025. Luminor Bank AS