Vertinant Lietuvos ekonomikos vežimą tempiančių makroekonominių „arkliukų“ sveikatą, būtent namų ūkių vartojimas bent jau kol kas išliko vienas eikliausių. Tą įrodo mažmeninės prekybos apyvartų rodiklis – indikatorius, padedantis operatyviai nustatyti šalies gyventojų vartojimo apetitą.

Lietuvos Statistikos departamento duomenimis, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta sausio-lapkričio mėnesiais buvo 5,4 proc. didesnė nei prieš metus. Itin sparčiai augo mažmeninės prekybos ne maisto prekėmis apyvarta, ji per metus šoktelėjo beveik 6 proc. Prekybos aktyvumas maistu, gėrimais ir tabako gaminiais ūgtelėjo 3 proc.

Apie tai, kas gi lėmė mažmeninei prekybai aktyvius metus bei gerins vartotojų apetitą 2016-aisiais, kviečiame skaityti prisegtame dokumente.

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!