Kaupiamasis indėlis. Dažniausiai užduodami klausimai
Indėlių sutartis nutraukti galite:
- interneto banke (viršutinėje meniu juostoje pasirinkite Taupymas/investavimas → Mano indėliai. Atsidariusiame lange pasirinkite norimą nutraukti sandorį ir spauskite Nutraukti);
- paskambinus bendruoju banko telefonu +370 5 239 3444;
- atvykus į artimiausią klientų aptarnavimo centrą (būtina išankstinė registracija tel. +370 5 239 3444).
Daugiau informacijos apie kaupiamojo indėlio sąlygas galite rasti čia.
Jei norite, kad pasibaigus indėlio terminui, jis automatiškai neprasitęstų, atlikite vieną iš šių žingsnių:
- prisijunkite prie interneto banko ir puslapio viršuje, šalia savo vardo, pasirinkite Laiškai → Naujas laiškas → Laisvos formos prašymas. Laiške nurodykite indėlio sandorio numerį ir parašykite, kad norite pakeisti automatinio pratęsimo požymį. Laišką patvirtinkite autentifikavimo priemone (kodų generatoriumi, mobiliuoju parašu ar Smart‑ID) ir išsiųskite prašymą;
- paskambinkite bendruoju banko telefonu +370 5 239 3444;
- atvykite į artimiausią klientų aptarnavimo centrą (būtina išankstinė registracija tel. +370 5 239 3444).
Automatiškai pratęsiamiems indėliams taikysime pratęsimo dieną galiojančią indėlių palūkanų normą. Palūkanų normas galite sužinoti čia.
Sudaryti ir papildyti indėlio sutartį interneto banke gali kiekvieną dieną nuo 00.01 iki 22.00.
Taip, indėliai iki 100 000 Eur vertės yra apdrausti „Tagatisfond“ Estijos garantijų fonde Indėlių ir įsipareigojimų investuotojams draudimo įstatyme nustatytomis sąlygomis ir tvarka. Susipažinti su draudimo sąlygomis galite čia
Lėšos dažniausiai grąžinamos iš karto, bet ne vėliau nei per 7 darbo dienas po prašymo pateikimo.
Jei indėlį atsiimsite anksčiau sutartyje nustatyto termino, už faktinį kaupiamojo indėlio laikymo terminą palūkanos nebus mokamos.
Kyla klausimų apie kitus mūsų produktus?