Jūsų pasitenkinimas yra mūsų sėkmės matas. Remdamiesi jūsų atsiliepimais, mes galime įsitikinti, ar tinkamai atliekame savo darbą, ir patobulinti savo produktų bei paslaugų kokybę.
* Telefono skambučiai apmokestinami pagal jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą. Daugiau informacijos teiraukitės savo ryšio operatoriaus.
Norint, kad skundas būtų kuo greičiau išnagrinėtas, svarbu pateikti visus su juo susijusius faktus. Rekomenduojame naudotis skundų ir atsiliepimų forma, kurioje numatyta visa reikiama informacija.
Jei naudojatės kitais kanalais, prašome pateikti šią informaciją:
Mes kruopščiai išnagrinėsime jūsų skundą ir stengsimės kuo greičiau pateikti atsakymą, tačiau ne vėliau nei per 15 kalendorinių dienų. Jei mums prireiktų daugiau informacijos arba laiko sprendimui priimti, apie tai jums pranešime.
Skundai, susiję su draudimo produktais ar draudimo platinimo paslaugomis, per 1 darbo dieną bus perduoti atitinkamoms draudimo bendrovėms. Apie tai jus informuosime. Atsakymas į skundą bus pateiktas per 15 kalendorinių dienų. Draudimo skundai ir visi kiti skundai nagrinėjami nemokamai.
Mes dirbame, kad rastume tinkamiausią sprendimą jūsų skundui patenkinti.
Jei nesutinkate su gautu atsakymu ar turite papildomos svarbios, bet nepateiktos arba neįvertintos informacijos, siūlome į mus kreiptis pakartotinai. Kitu atveju, per vienerius metus nuo skundo pateikimo mums dienos galite kreiptis į Lietuvos banką dėl kilusio ginčo sprendimo šiais būdais (plačiau Kaip pateikti prašymą dėl ginčo nagrinėjimo?):