Ką daryti, jei programėlių parduotuvėje „App Store“ nerandi „Luminor“ mobiliojo banko programėlės?

Pirmiausia rekomenduojame pasitikrinti, kokią šalį ar regioną esi pasirinkęs programėlių parduotuvės „App Store“ ar muzikos ir filmų parduotuvės „iTunes“ nustatymuose – „Luminor“ mobiliojo banko programėlės nerasi, jei pasirinkta šalis nėra Lietuva.

Detalus aprašymas, kaip pasikeisti šalį ar regioną.

Kokie limitai taikomi pervedimams savo ratui?

Kad užtikrintumėme tavo saugumą, nustatėme šiuos pervedimų savo ratui limitus:
vienos operacijos – 300 eurų; dienos – 1000 eurų, mėnesio – 3000 eurų.

Ką daryti, jei pamiršau PIN kodą?  

PIN kodą gali pasikeisti, prisijungęs prie „Luminor“ interneto banko. Kai keisi PIN kodą, senojo įvesti nereikės.

Po kiek neteisingų bandymų prisijungti prie mobiliojo banko yra blokuojamas greitasis prisijungimas?  

Greitasis prisijungimas blokuojamas, jei 5 kartus iš eilės įvedi neteisingą greitojo prisijungimo PIN kodą.

Kokius techninius reikalavimus turi atitikti mobilusis įrenginys, kad jame būtų galima naudotis „Luminor“ mobiliuoju banku?

Mobiliojo banko programėlę gali įdiegti į išmaniuosius telefonus ar planšetinius kompiuterius su „Android“ (nuo 5.0 versijos) ar „iOS“ (nuo 13.4 versijos) operacine sistema.

Kol kas „Luminor“ mobiliojo banko programėlės negali parsisiųsti į telefonus ar planšetinius kompiuterius, naudojančius „Windows Phone“ ar kitą operacinę sistemą.

Kur galiu pamatyti sąskaitoje rezervuotas sumas?

Pasirinkite sąskaitą → kitame lange galite matyti pasirinktos sąskaitos likutį, kredito limitą (jei turite) ir rezervuotas sumas. Paspaudus rodyklę lauke „Rezervuota suma“ atidaromas langas, kuriame matoma detali rezervuotų sumų informacija.

Kyla klausimų apie kitus mūsų produktus?