Kokiomis prisijungimo priemonėmis galiu prisijungti prie interneto banko ir mobilaus banko? Kaip jas gauti?

„Smart-ID“:

  • Paprastas ir saugus būdas patvirtinti savo tapatybę internete 
  • Su „Smart-ID“ galite jungtis prie interneto banko ir mobilaus banko
  • Naudojimosi mokestis netaikomas
  • Daugiau informacijos apie „Smart-ID“ rasite čia.

„Smart-ID“ nemokamai atsisiųsti galite iš „Google Play“ arba „Apple Store“ parduotuvių.
 
Kodų generatorius:

  • Saugus būdas jungtis prie interneto banko ir mobilaus banko
  • Mokestis taikomas pagal kainyną

Kodų generatorių įsigyti galite paskambinę tel. +370 5 239 3444, atvykę į artimiausią banko skyrių (būtina išankstinė registracija tel. +370 5 239 3444) ar užpildžius paraišką interneto banke („Paraiškos“ -> „Nauja paraiška“ → „Dokumentų grupės“ eilutėje pasirinkite „Kitos paslaugos“ → eilutėje „Prašymai“ pasirinkite „Prisijungimo priemonių siuntimas paštu“ → spustelkite „Pildyti“).
 
M. parašas:

  • Priemonė jungtis prie interneto banko ir mobilaus banko
  • Mokestis taikomas pagal mobilaus ryšio operatoriaus tarifus

M. parašą galite įsigyti pas savo mobiliojo ryšio operatorių.

Kokie limitai taikomi mokėjimo operacijoms interneto banke?

Žemiau pateiktoje lentelėje yra pateikiami standartiniai operacijų limitai.


Operacijų limitai interneto banke, EUR

  Verslo klientams Privatiems klientams
Vienos operacijos limitas 200.000,00 3.000,00
Vienos dienos operacijų limitas 200.000,00 5.000,00
Vieno mėnesio operacijų limitas 2.000.000,00 10.000,00

Jei norėtumėte įsigyti kodų generatorių ar „Smart-ID“, skambinkite mums tel. +370 5 239 3444. Mobilųjį elektroninį parašą galite įsigyti pas savo mobiliojo ryšio operatorių.

Kaip pasikeisti mokėjimo operacijos limitus interneto banke?

Prisijunkite prie savo interneto banko → viršuje esančioje meniu juostoje pasirinkite Paraiškos → atsidariusiame lange, kairėje pusėje spauskite Nauja paraiška → eilutėje Dokumentų grupės pasirinkite Kitos paslaugos → eilutėje Prašymai pasirinkite Prašymas pakeisti operacijų limitus interneto banke → spauskite mygtuką Pildyti ir užpildykite paraišką.

Per kiek laiko pasikeis mano mokėjimo limitai?

Gavę užpildytą paraišką mes ją apdorosime per 3 d.d.

Jei kiltų klausimų, susisiekite su mumis telefonu +370 5 239 3444 arba el. paštu info@luminor.lt.

Kokiomis „Luminor“ paslaugomis galiu naudotis interneto banke?

Naudodamiesi „Luminor“ interneto banku, galėsite: 

  • valdyti sąskaitą ir peržiūrėti susijusią informaciją;
  • peržiūrėti turimus sandorius ir sudaryti naujus;
  • teikti paraiškas ir pildyti prašymus;
  • prisijungti prie kitų sistemų.

Kas yra prisijungimo kodas ir kur jį rasti?

Tai „Luminor“ suteiktas raidžių ir / ar skaitmenų rinkinys, naudojamas interneto banko vartotojo atpažinimui. Prisijungimo kodą gali rasti interneto banko sutarties priede (lentelės viršuje prie vardo, pavardės, asmens kodo).

Man bandant prisijungti prie interneto banko, rašoma, kad „registracija blokuojama“. Kodėl?

Galimos priežastys:

  • įvedėte tik prisijungimo kodą;
  • klaidingai įvedėte generatoriuje pateiktą kodą.

 Atblokuoti prisijungimą galite:

  • paskambinę tel. +370 5 239 3444, darbo dienomis: 8-20, šeštadieniais: 9-16.
  • atvykę į artimiausią banko klientų konsultavimo centrą (būtina išankstinė registracija tel. +370 5 239 3444).

Ar gali kitas asmuo, turėdamas mano prisijungimo kodą, prisijungti prie mano interneto banko?

Prisijungimui prie interneto banko, turint tik prisijungimo kodą – nepakanka. Įvedus prisijungimo kodą, prisijungimą reikia patvirtinti viena iš prisijungimo priemonių (Smart-ID, M. parašu ar kodų generatoriumi). Jei prisijungimas nėra patvirtinamas, prisijungti prie interneto banko nepavyks.

Turiu kelias „Luminor“ sąskaitas ir mokėjimo korteles, tačiau interneto banke matau tik sąskaitų likučius. Kodėl?

Tikriausiai, jūsų pasirašytoje sutartyje numatyta, kad interneto banke galėsite valdyti tik tas sąskaitas, kurios yra nesusietos su mokėjimo kortelėmis. Jei susidūrėte su šia problema, rekomenduojame susisiekti su mumis tel. +370 5 239 3444.

Ką daryti, jei pamečiau kodų generatorių ar telefoną, kuriame buvo įdiegta Smart-ID programėlė ar M. parašas?

Jei pametėte kodų generatorių, skambinkite mums tel. +370 5 239 3444. Artimiausiame „Luminor“ klientų aptarnavimo centre jums išduosime naują kodų generatorių ar kitą prisijungimo priemonę.

Jei pametėte telefoną su „Smart-ID“ programėle, išsamų atsakymą galite rasti čia.

Jei pametėte telefoną su M. parašu, turite kreiptis į mobiliojo ryšio operatorių.

Man reikia naujo kodų generatoriaus. Kiek tai kainuos?

Mokestis taikomas pagal kainyną: DP260 – 15 EUR, DP270 – 18 EUR.

Kur galiu pamatyti sąskaitoje rezervuotas sumas ir / ar skolas trečiosioms šalims?

Prisijungę prie interneto banko ir pagrindiniame pradžios lange arba meniu juostoje paspaudus Sąskaitos / Kortelės, galite matyti visą informaciją, susijusią su jūsų turimomis sąskaitomis. Bendra sąskaitoje rezervuota suma matoma stulpelyje Rezervuota suma. Paspaudus ant šios sumos, atidaromas papildomas langas, kuriame pateikiama detali informacija apie atsiskaitymus mokėjimo kortele ir / ar skolas trečiosioms šalims.

Kaip atsinaujinti kliento anketą interneto banke?

Prisijunkite prie interneto banko → puslapio viršuje spustelkite Nustatymai → sąraše pasirinkite Kliento anketa → atsidariusiame lange spauskite Atnaujinti.

Ar galiu prie interneto banko prisijungti su M. parašu, kuris aktyvuotas kitam telefono numeriui (numeris nepateiktas bankui kaip kliento kontaktinis numeris)?

Taip, galima. M. parašas gali būti aktyvuotas kitam tel. numeriui, nei tam, kuris yra pateiktas kaip kliento kontaktinis numeris.

Ar užtenka vienos prisijungimo priemonės, norint prisijungti prie interneto banko?

Norėdami prisijungti prie interneto banko, apsilankykite „Luminor“ interneto svetainėje (luminor.lt) ir viršutiniame dešiniajame kampe spustelkite „Interneto bankas“ arba į naršyklę įveskite interneto banko nuorodą: https://ib.luminor.lt/

Prisijungimui reikės prisijungimo kodo ir prisijungimo priemonės.

Kaip pakeisti savo kontaktinę informaciją interneto banke?

Prisijunkite prie interneto banko → puslapio viršuje spauskite Nustatymai → sąraše pasirinkite Kontaktiniai duomenys. Prie kontaktinių duomenų spustelkite mygtuką Koreguoti ir įrašykite naujus duomenis. Tai atlikus, spauskite Keisti duomenis ir kontaktiniai duomenys bus atnaujinti.

Sąskaitų ir teisių į jas valdymas interneto banke

Jums tereikia nurodyti asmenį, kuriam bus paskirtos Sąskaitų valdytojų teisių administratoriaus teisės ir galėsite koreguoti sąskaitų valdymą, priskirti naujus sąskaitų valdytojus interneto banke bei atlikti kitus jums aktualius pakeitimus, susijusius su sąskaitų valdytojais. Norėdami naudotis šia funkcija, atlikite kelis veiksmus:

Svarbu: prašymas turi būti užpildytas ir pateiktas ūkio subjekto vadovo (ar įgalioto asmens, turinčio teisę teikti tokius prašymus). Asmuo, kuriam suteikiamos Sąskaitų valdytojų teisių administratoriaus teisės, privalo turėti pirmo parašo teisę bet kuriai vienai sąskaitai. 

Kai tik ši funkcija bus įjungta, sąskaitų valdymo teises galėsite bet kada koreguoti interneto banke: Nustatymai → Sąskaitų ir teisių į jas valdymas.

Prireikus prie ūkio subjekto interneto banko prijungti naują sąskaitų valdytoją, paskirtas administratorius turi užpildyti Prašymą priskirti naują asmenį prie interneto banko ir/ ar suteikti prisijungimo priemonę skiltyje „Paraiškos“. Įvykdžius prašymą, naujas sąskaitų valdytojas atsiras ūkio subjekto sąskaitų valdytojų sąraše, tačiau administratorius turėtų nepamiršti naujam sąskaitų valdytojui priskirti atitinkamas teises į sąskaitas.

Svarbu: nauji ar neregistruoti sąskaitų valdytojai turės apsilankyti artimiausiame banko skyriuje, pateikti asmeninę informaciją ir, jei reikia, atsiimti prisijungimo prie interneto banko priemonę.

Plačiau apie šią funkciją, sąskaitų valdymą ir teises į jas, galite rasti Sąskaitų ir teisių į jas valdymo instrukcijoje.

Kyla klausimų apie kitus mūsų produktus?