DNB bankas planuodamas ir pirkdamas reklamos eterį pratęs bendradarbiavimą su žiniasklaidos planavimo agentūra „Inspired UM“. Ši agentūra laimėjo vasarą vykusį konkursą ir sėkmingai pasirodė abiejuose jo etapuose. Iš viso konkurse dalyvavo 5 žiniasklaidos planavimo agentūros.

„Konkursas buvo įdomus ir jo dalyviai nustebino tiek stipriomis strateginėmis įžvalgomis, tiek originaliomis idėjomis. Žiniasklaidos planavimo agentūrų kompetencijų ir domėjimosi sričių laukas sparčiai plečiasi ir siūlomi sprendimai pranoksta šioms agentūroms keliamus lūkesčius. Dėkojame visiems konkurso dalyviams ir džiaugiamės pratęsdami bendradarbiavimą su ilgamečiais partneriais "Inspired UM", kuriems pavyko įrodyti, kad ne tik vakar, bet ir šiandien jie yra tinkamiausias DNB partneris“, - konkurso rezultatus apibendrino DNB Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovė Rita Naujokaitytė.

Pasak “Insiped UM” direktoriaus Vasario Oržekausko, konkursas pirmiausia buvo didelis iššūkis sau patiems. DNB bankas – ilgametis mūsų partneris, kuris gerai pažįsta „Inspired UM” komandą, žino, kaip dirbame ir ko galima iš mūsų tikėtis. Tad dalyvaudami konkurse turėjome pasiūlyti tai, kas būtų nauja, netikėta ir įdomu ne tik klientui. Tai buvo patikrinimas, ar galime nustebinti patys save – labai džiaugiuosi, kad tai pavyko. Galimybės neribotos, bet sugebėti pažvelgti į situaciją naujomis akimis, visai kitokiu būdu – tai drauge ir savo pačių akiračio plėtra.

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!