Pranešame, kad nuogegužės 1 d. DNB kredito kortelių turėtojų kelionių draudimu rūpinsis AB „Lietuvos draudimas“.
Kredito kortelių įkainiai išliks tokie patys, o draudimo sąlygos bus dar geresnės – kelionės metu bus apdrausti ne tik šeimos nariai, bet ir Jūsų kelionės dokumentai. Kviečiame susipažinti su draudimo sąlygomis.
Klausimai ir atsakymai:
Kaip keisis kredito kortelių draudimo sąlygos?
Jos taps dar geresnės. Kelionės metu bus apdrausti kartu su kredito kortelės turėtoju vykstantys šeimos nariai (vyras, žmona ir vaikai iki 19 m.) bei kelionės dokumentai (jei kelionės metu bus pavogti ar kitokiu būdu prarasti kelionės bilietai, asmens tapatybę patvirtinantys dokumentai bei vairuotojo pažymėjimas). Kviečiame išsamiai susipažinti su sąlygomis.
Ar dėl to keisis kredito kortelių aptarnavimo sąlygos ir kaina?
Ne. Dėl draudimo bendrovės pakeitimo kredito kortelių sutartyje numatytos sąlygos ir įkainiai nesikeis.
Kur kreiptis žalos atveju nuo gegužės 1 d.?
Įvykus draudžiamajam įvykiui rekomenduojame per 24 val. informuoti AB „Lietuvos draudimas“ atstovą UAB „April Lietuva Assistance“ telefonu +370 527 90 860, pildant formą ezalos.lt arba el. paštu info@lt.april.com (visais atvejais - 24 val. per parą 7 dienas per savaitę Lietuvoje ir užsienyje).
Kur kreiptis žalos atveju iki gegužės 1d.?
Kaip ir iki šiol, iki gegužės 1 d. įvykus draudžiamajam įvykiui reikia kreiptis į draudimo bendrovę ERGO Insurance SE Lietuvos filialą. Jūsų kelionių draudimo sutarties sąlygos numato, kad draudimo bendrovę apie draudžiamąjį įvykį reikia informuoti nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 48 val. draudiko trumpuoju telefonu 1887 arba jo atstovus užsienyje EuroAlarm Assistance Prague, s.r.o. telefonu (+420) 221 860 639. Adresai ir telefonai nurodyti kelionės draudimo kortelėje. Taip pat ne vėliau kaip per 30 dienų po draudžiamojo įvykio reikia pateikti draudžiamąjį įvykį patvirtinančius dokumentus ERGO Insurance SE Lietuvos filialui, išskyrus atvejus, kai to negalėsite padaryti dėl pateisinamų priežasčių.