Reaguodami į įvykusį „CityBee“ klientų duomenų nutekėjimą, atsakome, ką daryti, jei įtariate, kad jūsų duomenimis gali būti pasinaudota:

1. Jūsų mokėjimo kortelių duomenys: prevenciškai rekomenduojame nelaikyti visų pinigų toje kortelėje, kuri buvo naudojama atsiskaitymui už „CityBee“ paslaugas. Taip pat patariame periodiškai prisijungti prie interneto banko ir patikrinti sąskaitos likutį, atliktas operacijas bei rezervuotas sumas. Pastebėjus neatitikimus, nedelsiant informuokite banką.

Taip pat galite pasinaudoti galimybe išjungti atsiskaitymus internetu. Tai galite padaryti interneto banke: skiltyje „Mokėjimo kortelės“ pasirinkę reikiamą kortelę spustelkite „Saugaus atsiskaitymo paslauga“, kur galėsite pasitikrinti atsiskaitymų internetu būklę (Aktyvi/Blokuota/Neaktyvi). Norėdami blokuoti ar aktyvuoti, spustelkite „Atsisakyti paslaugos“ → „Užsakyti paslaugą“ bei patvirtinkite. Mobiliojoje programėlėje tai padaryti galite skiltyje „Kortelių savitarna“ patikrinus Saugių atsiskaitymų būseną. Aktyvuokite/Blokuokite spustelėdami ant slenkančio mygtuko ir patvirtinkite.

Šis veiksmas gali būti kartojamas neribotai ir yra nemokamas.

Saugaus atsiskaitymo paslauga užtikrina, jog bandant atsiskaityti kortele internetu būsite nukreiptas į Luminor interneto banką, kur privalėtų papildomai patvirtinti savo tapatybę bei operaciją saugiais identifikacijos metodais.

2. Asmens duomenys (telefonai, el. pašto ir namų adresai): išlikite budrūs, nes, tikėtina, sulauksite sukčių skambučių, el. laiškų ir kitokių atakų, nukreiptų išgauti jūsų konfidencialius duomenis, įskaitant ir prisijungimus prie interneto banko. Turint nutekintus duomenis, lengviau įtikinti asmenis, kad skambinama iš teisėsaugos institucijos ar banko. Atkreipiame dėmesį, kad bankas niekada neprašo konfidencialios informacijos, pvz. jūsų prisijungimo, kortelių duomenų ar slaptažodžių.

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!