Pastarieji vienos iš keturių prisijungimo prie interneto banko priemonių, t. y. mobiliojo parašo, sutrikimai buvo pašalinti ketvirtadienio vakarą. Šios paslaugos teikėjas VĮ Registrų centras patikino banką, kad dėl liūties kilusius sistemos sutrikimus jie išsprendė ir mobiliojo parašo paslauga veikia toliau.

Mes esame įsipareigoję būti šalia savo klientų ir nuolat ieškomebūdų, kaip pagerinti komunikaciją su jais – per skambučių centrą, socialinę mediją, tinklalapį, el. paštą ir trumpąsias žinutes. Mes vertiname kiekvieną savo klientą ir esame pasiryžę ateityje suteikti jiems pačią geriausią bankinę patirtį.

Birželio pabaigoje bankas „Luminor“ Lietuvoje užbaigė svarbų duomenų perkėlimo etapą ir į vieningą sistemą perkėlė 50 tūkst. buvusių „Nordea“ klientų duomenis ir sąskaitas. Tai buvo paskutinis žingsnis tampant nepriklausomu Baltijos šalių banku. Šio svarbaus pokyčio dydis, apimtis ir kompleksiškumas sukėlė nepatogumų kai kuriems mūsų klientams. Šis nepatogumai buvo išspręsti ir mes esame labai dėkingi savo klientams už kantrybę ir supratingumą šiuo laikotarpiu.

Nuoširdžiai atsiprašome tų klientų, kurie, deja, susidūrė su nepatogumais, ir patikiname, kad jūs visuomet būsite mums patys svarbiausi.
 

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!