„Luminor“ bankas Lietuvoje pradeda „Luminor|Nordea“ klientų perkėlimą į vieningą sistemą, dėl to šį savaitgalį neveiks kai kurios banko paslaugos. Bankas pataria visus būtinus mokėjimus atlikti iki penktadienio pietų ir rekomenduoja artimiausias kelias dienas turėti grynųjų pinigų.
Šiam duomenų perkėlimui bankas ruošėsi kelerius metus. Tai yra paskutinis žingsnis bankų sujungimo procese - po jo visi „Luminor“ klientai bus sujungti į vieną platformą ir naudosis vienodomis paslaugomis. Iš viso į vieningą sistemą bankas vienu kartu perkels net 50 tūkst. buvusių „Nordea“ klientų.
Perkėlimo darbai mažiau palies „Luminor|DNB“ klientus, kurių duomenys į vieningą sistemą jau buvo perkelti anksčiau. Todėl klientai, turintys aktyvias „Visa” korteles, galės naudotis bankomatais ir atsiskaityti jomis visuose prekybos taškuose, tačiau mokėjimai šiomis kortelėmis elektroninėse parduotuvėse bus iš dalies apriboti.
Laikinus banko paslaugų apribojimus daugiau pajus buvę „Nordea“ klientai. Bankas pataria šiems klientams turėti grynųjų šiam savaitgaliui, kadangi „MasterCard“ ir „Maestro“ kortelės bus užblokuotos nuo penktadienio vakaro. Tačiau šis apribojimas truks labai trumpai, nes jau nuo šeštadienio popietės klientai galės naudotis naujosiomis „Visa“ kortelėmis. Sąskaitų numeriai klientams nesikeis.
Kai banko paslaugos bus vėl prieinamos, į vieningą sistemą perkelti vartotojai pradės naudotis „LuminorIDNB” interneto banku ir mobiliąja programėle. Prie interneto banko galės jungtis Smart-ID, mobiliuoju parašu arba naujuoju kodų generatoriumi, jeigu klientas jį turi. Tarptautiniams mokėjimams bus naudojamas naujas SWIFT/BIC kodas - AGBLLT2X.
Visą paskutinį birželio savaitgalį, kuomet vyks perkėlimo darbai, veiks „Luminor” skambučių centras - +370 5 239 3444.
Po šio savaitgalio „LuminorIDNB“ vartotojai naudosis banko paslaugomis kaip ir anksčiau – jiems niekas nesikeičia. Tuo tarpu perkeltų „LuminorINordea“ klientų laukia keletas naujovių naudojantis banko paslaugomis, su jomis klientai buvo supažindinti. Išsamią informaciją apie pokyčius galite rasti čia:
- privatiems klientams – luminor.lt/paslaugu-perkelimas
- verslo klientams – luminor.lt/paslaugu-perkelimas-verslo
Klausimų dėl paslaugų perkėlimo turintiems klientams patariama su banku susisiekti nuotoliniu būdu – skambinti tel. +370 5 239 3444, kreiptis el. paštu info@luminor.lt. Jeigu norite apsilankyti banko klientų konsultavimo centre, rezervuokite apsilankymo laiką iš anksto. Daugiau informacijos: luminor.lt/lt/naujienos/noretumete-konsultacijos-susitarkime-del-laiko
Platesnė informacija apie duomenų perkėlimą:
Daugiau informacijos:
Vaidotas Vyšniauskas
+370 612 73474
v.vysniauskas@publicum.lt
Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!