„Smart‑ID“

Tai mobilioji programėlė, su kuria lengvai ir greitai prisijungsi prie interneto banko arba mobilaus banko, patvirtinsi pervedimus bei kitas operacijas.

TOP 3 dažniausiai užduodami klausimai

Ką daryti pametus ar kitaip netekus telefono?

Išsamų atsakymą ir instrukcijas galite rasti čia.

SVARBU! „Luminor“ neturi prieigos ar teisių pašalinti „Smart‑ID“ paskyrą kliento vardu.

Ką daryti, jei pakeičiau išmanųjį įrenginį arba atkūriau gamyklinius parametrus?

Tau reikės sukurti naują „Smart-ID“ paskyrą. Išsamų atsakymą ir instrukcijas, kaip tai atlikti, rasi čia.

Ką daryti, jei ištryniau „Smart-ID“ programėlę?

  • Ištrynus programėlę telefone, reikės iš naujo ją įsidiegti ir susikurti naują „Smart-ID“ paskyrą.
  • Išsamias instrukcijas kaip tai atlikti rasi čia.

Kodėl verta rinktis „Smart‑ID“?

  • Paprasta naudoti – tereikia dviejų PIN kodų. Vienas kodas prisijungti, kitas – patvirtinti operacijas. Tu vienintelis, kuris juos žino. Niekam neatskleisk savo „Smart‑ID“ PIN kodų. Atsimink, kad bankas niekada neprašo jų atskleisti
  • Užtenka turėti išmanųjį įrenginį bei prieigą prie interneto ryšio
  • Nemokamas parsisiuntimas ir naudojimas

Greitas „Smart-ID“ paskyros sukūrimas, pasitelkus biometrinį duomenų atpažinimą

„Smart-ID“ paskyra suteikia visateisę prieigą prie e. paslaugų, elektroninės bankininkystės ir kt. Naudodamas „Smart-ID“ programėlę, galėsi patvirtinti operacijas ir pasirašyti dokumentus. Norint užsiregistruoti, tau reikės nustatyti savo tapatybę biometrinio identifikavimo būdu vos per kelias minutes.

Vaizdo įraše sužinosi, kaip tai padaryti paprastai ir greitai.
 
Naudok šį būdą norėdamas atnaujinti savo „Smart-ID“ paskyrą, kai pasibaigė jos galiojimo laikas, kai pakeiti išmanųjį telefoną arba kai nori „Smart-ID“ įdiegti kitame telefone.

Pirmiausia – saugumas

  • Prisijungimą prie interneto banko ar mokėjimus patvirtink tik tokiu atveju, jeigu pats inicijavai šį veiksmą savo interneto ar mobiliame banke.
  • Prieš atlikdamas operaciją, įsitikink, kad kontrolinis kodas tavo „Smart‑ID“ programėlėje atitinka operacijos, kurią reikia patvirtinti, kontrolinį kodą.
  • Atkreipk dėmesį į kiekvieną kodą, kurį tvirtini! Įvedęs vos vieną PIN1 kodą jau gali duoti sutikimą mokėjimo operacijai kortele, suteikti prieigą prie interneto banko ar patvirtinti kitą veiksmą, tam ne visuomet reikės papildomai įvesti PIN2 kodą.

Automatinis biometrinis tapatybės nustatymas

Kaip atlikti biometrinį identifikavimą su „Smart‑ID“

Prisijungimo priemonės prie interneto banko ir mobiliojo banko

„Smart‑ID“

  • Paprastas ir saugus būdas patvirtinti savo tapatybę internete 
  • Su „Smart-ID“ galite jungtis prie interneto banko ir mobiliojo banko
  • Mokestis netaikomas
  • Daugiau informacijos apie „Smart-ID“ rasite čia

Kodų generatorius

  • Saugus būdas jungtis prie interneto banko ir mobiliojo banko
  • Mokestis taikomas pagal kainyną

M. parašas

  • Mobilusis elektroninis parašas tai priemonė jungtis prie internetinės bankininkystės, tvirtinti banko pervedimus,teikiamas paraiškas, pasirašyti elektroninius dokumentus bei patvirtinti tapatybę elektronines ir kitas paslaugas teikiančiose įmonėse.
  • Prisijungti prie internetinės bankininkystės naudojantis M. parašu galima nemokamai, tačiau M. parašo paslaugos mokestį gali taikyti mobiliojo ryšio operatorius.

Kaip susikurti „Smart‑ID“ paskyrą?

Parsisiųsk „Smart‑ID“ programėlę iš „Google Play“, „App Store“ arba „Huawei AppGallery

Užsiregistruok. Susikurk savo „Smart‑ID“ paskyrą, naudojantis pasirinktu identifikavimo metodu

Junkis prie Luminor interneto banko arba mobilaus banko ir pasirink prisijungimo būdą – „Smart‑ID“: naudokis viena iš paprasčiausių, greičiausių ir saugiausių prisijungimo priemonių

Dėmesio!

Saugok savo prisijungimus. Jeigu pamesi telefoną, galėsi lengvai atkurti savo „Smart-ID“ paskyrą naudodamas biometrinio identifikavimo būdą.

Tvarkyk finansus lengvai