AB „Luminor bankas“, vykdydamas įstatymuose numatytus reikalavimus, periodiškai atnaujina klientų duomenis. Mums aktualu žinoti apie fizinių ir juridinių klientų vykdomą veiklą, pajamų šaltinius, operacijų pobūdį, verslo partnerius ir pan.
Informaciją apie jus leidžia mums geriau suprasti ir jūsų poreikius, išsiaiškinti vykdomas operacijas bei išvengti nesusipratimų ateityje.
Gavę iš banko darbuotojų prašymą atnaujinti informaciją, tai galite padaryti keliais būdais:
Juridiniai asmenys gali atsisiųsti Juridinio asmens anketą, ją užpildyti, pasirašyti ir, nuskenavę ar patvirtinę e. parašu, nusiųsti adresu klientoanketa@luminor.lt (anketą gali pasirašyti tik įmonės vadovas). Taip pat Luminor | DNB klientai gali duomenis atnaujinti prisijungę prie Banko internete, o Luminor | Nordea klientai – Paraiškų modulyje.
Fiziniai asmenys duomenis gali atnaujinti prisijungę prie Banko Internete arba paskambinti tel. +370 5 239 3044 ir duomenis atnaujinti telefonu.
Laiku negavę jūsų užpildytos anketos, pagal įstatymus turėsime apriboti jūsų galimybes atlikti operacijas. Todėl jei sulaukėte mūsų skambučio, SMS žinutės, gavote pranešimą į e. paštą ar interneto banką, neatidėliokite ir duomenis atnaujinkite kuo greičiau. Primename, kad su jumis susisiekęs banko darbuotojas niekada neprašys pateikti prisijungimo prie interneto banko kodų, slaptažodžių ar kortelės numerio.
Iškilus klausimams, juridiniai asmenys kviečiami skambinti tel. +370 5 241 3072, o fiziniai – +370 5 239 3044.