Luminor žengia dar vieną žingsnį į inovacijų kultūros kūrimą
2018-05-16
Startavo pirmasis hakatonas Luminor Labs – tai Luminor inovacijų kultūros kūrimo dalis, siūlanti autentišką startuolių patirtį. 50 darbuotojų iš trijų Baltijos šalių 48 valandas kūrė įvairias inovatyvias idėjas, kurių tikslas – pagerinti vidaus ir išorės klientų patirtį.
„Tokios iniciatyvos leidžia Luminor žmonėms susiburti, suremti pečius ir pagalvoti, kas iš tikrųjų gali „suveikti“ bei suteikti papildomos, mūsų kasdienės darbotvarkės ribas peržengiančios, vertės klientams“, – sako Erkki Raasuke, Luminor vykdomasis direktorius.
„Manau, kad tokiems renginiams labiausiai būdingi dalykai – teigiama energija ir tai, kad žmonės nori veikti bei įsitraukti. Nebuvo lengva apsispręsti dėl laimėtojų, kadangi buvo sugeneruota daugybė gerų idėjų, o komandos įdėjo daug pastangų“, – pridūrė Kerli Gabrilovica, Luminor Latvija vadovė.
Pirmąja Luminor Labs laimėtoja tapo idėja „Anomalijų aptikimas klientų veiksmuose“. Jos esmė – panaudojant machine learning algoritmus, patobulinti transakcijų monitoringo taisykles. Su šia idėja dirbusi komanda sugebėjo sukurti veikiantį perspėjimų prognozavimo modelį.
Kitos idėjos, kurias kūrė Luminor Labs dalyviai, buvo susijusios arba su kasdienių banko paslaugų tobulinimu, arba klientų patirties pokyčiais. Visos šios idėjos bus plėtojamos toliau ir prisidės prie Luminor, kaip Baltijos regiono skaitmeninės finansų rinkos lyderio bei bendruomenės bei vietos įmonių partnerio, sustiprinimo.