Šių metų pradžioje pristatėme naują „Nordea“ mobiliosios bankininkystės programėlę, kuri užtikrina patogesnes ir vartotojui palankesnes paslaugas modernioje aplinkoje. Šiandien mes pristatome nemokamą pranešimų funkciją privatiems klientams.

Naujoji pranešimų paslauga (angl. push notifications) leis banko „Nordea“ klientams, kurie naudojasi mobiliosios bankininkystės programėle, gauti pranešimus apie banko sąskaitoje įvykusius pokyčius bei banko pasiūlymus. Klientai bet kuriuo metu gali lengvai įjungti ar išjungti pasirinktus pranešimus programėlės meniu skiltyje „Nustatymai“.

„Neseniai atlikta apklausa* rodo, kad 62 proc. mobiliosios bankininkystės naudotojų Baltijos šalyse svarbu gauti informaciją apie pokyčius banko sąskaitose. Todėl man labai malonu klientams pristatyti šią naują unikalią ir nemokamą paslaugą, kuri yra viena iš „Nordea“ mobiliosios programėlės kertinių akmenų. Sąskaitų apmokėjimas, įvykdyti mokėjimai ar gautas atlyginimas – nuo šiol mūsų klientai bus dar labiau informuoti apie savo finansus“, – sako Jānis Paksis, „Nordea“ elektroninės bankininkystės vadovas Baltijos šalyse.

Galimi pranešimų tipai:

  • pranešimai apie visus įeinančius mokėjimus konkrečioje sąskaitoje;
  • pranešimai apie siunčiamus mokėjimus, viršijančius tam tikrą kliento nustatytą sumą;
  • pranešimas kai sąskaitos likutis nukrenta žemiau nei kliento nustatyta riba;
  • banko „Nordea“ pasiūlymai (naujos kampanijos, produktai);
  • banko „Nordea“ informaciniai pranešimai  (pavyzdžiui: internetinės bankininkystės/ bankomatų pasiekiamumas, poskyrių darbo laiko pakeitimai ir pan.).

Kaip įjungti mobiliosios programėlės pranešimus?

Pirmiausia reikia atnaujinti (arba atsisiųsti, jei dar neturite) „Nordea“ mobiliosios bankininkystės programėlę. Naujoji pranešimų paslauga gali būti įjungta programėlės meniu skyrelyje „Nustatymai“ pasirinkus punktą „Pranešimų nustatymai“. Atsidariusiame lange reikia įjungti šalia „Įjungti pranešimus“ esantį jungiklį ir atlikti pranešimų paslaugos konfigūravimą pagal poreikius kiekvienai iš turimų sąskaitų. Tai atlikus pakeitimus reikia išsaugoti paspaudžiant lango apačioje esantį mygtuką „Išsaugoti“. Programėlės pranešimus gali gauti visi „iPhone“ ir „Android“ telefonų naudotojai, kurie turi ir naudojasi „Nordea“ mobiliosios bankininkystės programėle „Nordea Lietuva“.

Nuo 2017 m. balandžio 1 d. nebebus galima prisijungti prie „Nordea“ elektroninių kanalų naudojant seno tipo kodų generatorius arba kodų korteles. Senuosius sprendimus pakeis „Nordea“ programėlė „Nordea Codes“ ir naujo tipo kodų generatorius.

* Interneto apklausą organizavo UAB „Omnicom Media Group“, vadovaudamasi standartais „European Society for Opinion and Market Research“ (ESOMAR; esomar.org). Apklausa vyko 2017 m. vasarį visose Baltijos šalyse, apklausti 2 126 respondentai 18–65 m. amžiaus grupėje.

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!