Vis daugiau klientų renkasi banką „Nordea“. Ši tendencija ne tik rodo, kad teikiame iš tiesų reikalingas ir pridėtinę vertę kuriančias paslaugas, bet ir įpareigoja pateisinti didėjančius klientų lūkesčius bei jų pasirinkimą. Tyrimai rodo, kad klientai vis labiau domisi privilegijų ir papildomos naudos programomis, kurios galėtų būti siūlomos kartu su įprastais banko produktais ir paslaugomis. Atsižvelgdamas į šį poreikį, bankas „Nordea“ nuo 2016 m. gruodžio 7 d. pristato „Nordea“ privilegijų programą visose Baltijos šalyse.

Šį pavasarį atlikti naujausi tikslinės klientų grupės tyrimai parodė, kad klientai iš mūsų tikisi net tik kokybiškų banko paslaugų ir puikaus aptarnavimo. Labai dažnai jiems svarbu gauti ir ypatingų pasiūlymų bei įvairių privilegijų, kurias gali pasiūlyti bankas.

Kas yra „Nordea“ privilegijų programa?

Nuo 2016 m. gruodžio visose Baltijos šalyse „Nordea“ pristato privilegijų programą, suteikiančią „Nordea“ mokėjimo kortelių turėtojams šiuos pranašumus:

  • papildomą naudą, ​​nuolaidas ir specialius pasiūlymus atsiskaitant „Nordea“ mokėjimo kortelėmis;
  • galimybę rinktis gerai žinomų ir patikimų partnerių bei skirtingų paslaugų teikėjų visose Baltijos šalyse paslaugas („Nordea“ privilegijų programa veikia ir kaimyninėse Baltijos šalyse);
  • nuolat atnaujinamus partnerių pasiūlymus.

Kaip dalyvauti „Nordea“ privilegijų programoje?

Norint dalyvauti „Nordea“ privilegijų programoje tereikia atsiskaityti „Nordea“ mokėjimo kortele (asmenine ar verslo, debeto ar kredito kortele) banko partnerių nurodytose ir į privilegijų programą įtrauktose vietose. Prieš įsigyjant prekę ar paslaugą parodykite turimą kortelę paslaugos/prekės pardavėjui.

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!