Nuo 2017 m. vasario 1 d. keičiami paslaugų įkainiai privatiems ir verslo klientams
2016-11-30
Atlikti tyrimai rodo, kad mūsų klientai vertina paslaugų greitį, patogumą ir efektyvumą, jiems yra svarbesni profesionalūs bankininko patarimai, nei mažesnė paslaugos kaina. Atsižvelgdami į klientų poreikius Baltijos šalyse mes pirmieji pasiūlėme internetinius susitikimus “Nordea Online”. Keisdami įkainius siekėme juos sumažinti paslaugoms, kuriomis klientai dažniausiai naudojasi ir kurios yra svarbios, atliekant kasdienės bankininkystės paslaugas.
Nuo 2017 m. vasario 1 dienos privatiems ir verslo klientams nebebus taikomi atskiri mokesčiai už pervedimų eurais įskaitymą, kurie gauti iš Lietuvos ir Europos ekonominės erdvės bankų. Sąskaitų atidarymas, tvarkymas ir uždarymas bei į sąskaitas pervestų lėšų eurais administravimas banke bus įskaičiuoti į minimalų paslaugų mokestį, siekiantį 0,7 Eur/ mėn. privatiems klientams ir 3,50 Eur/ mėn. verslo klientams. Privatiems klientams, turintiems paslaugų planą „Viskas viename“, šis minimalus mėnesinis mokestis nebus taikomas. Verslo klientams, turintiems bet kurį iš paslaugų planų „Paketas verslui“, šis minimalus mėnesinis mokestis nebus taikomas.
„Nordea“ nebetaikys mokesčių šioms mokėjimo kortelių paslaugoms privatiems klientams:
kortelės blokavimui praradus kortelę ar už kortelės bei PIN pakeitimą;
kredito sąlygų keitimui bei dienos limitų keitimui.
Informaciją apie visus naujus paslaugų įkainius, įsigaliosiančius nuo 2017 m. vasario 1 d., rasite pasirinkę atitinkamą nuorodą:
Kartu su įkainiais nuo vasario 1 dienos keičiasi ir privačių klientų lojalumo programa. Klientų lojalumo programos bendrąsias sąlygas rasite čia.
Primename, kad jei Banko paslaugų įkainių pakeitimai neatitinka Jūsų interesų, Jūs turite teisę atsisakyti atitinkamos paslaugos teikimo. Jums neatsisakius atitinkamos paslaugos teikimo - bus laikoma, kad su įkainių pakeitimais sutikote.