„Nordea“ bankas pirmasis Baltijos šalyse atveria konsultacijų centrą internete
2016-03-03
Sėkmingai susitikimų su banko darbuotojais internetu sistemą įdiegęs „Nordea“ bankas toliau pildo klientų lūkesčius ir visose Baltijos šalyse atidaro konsultacijų centrus internete. Šiuose nuotoliniuose konsultaciniuose centruose banko klientai galės pasinaudoti banko produktais ir paslaugomis, kurie iki šiol buvo teikiami tik klientų aptarnavimo skyriuose.
Naujasis konsultacijų centras internete veiks nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 9.00 iki 20.00 val., ir suteiks puikią galimybę klientams tvarkyti savo finansinius reikalus ir įprastam banko darbo laikui pasibaigus. Dabar su banko konsultantu klientas gali susitikti bet kur – savo darbo vietoje, namuose, ar būdamas užsienyje.
„Patogių ir šiuolaikiškų kasdienių bankininkystės paslaugų įdiegimas – būtina sėkmingos verslo plėtros sąlyga. „Nordea“ atsinešė teigiamos šiuolaikiško klientų aptarnavimo patirties ir geriausių sprendimų pavyzdžių iš Skandinavijos šalių; mane itin džiugina itin palankūs pirmųjų konsultacijas internetu išbandžiusių klientų įspūdžiai. Tikimės, kad per dvejus metus bendras konsultacijų internetu skaičius padidės 25 proc.“, – sako „Nordea“ bankininkystės vadovė Baltijos šalyse Inga Skisaker,.
O nuotolinių pardavimų skyriaus vadovė Baltijos šalyse Anna Fisere-Kalke teigia, kad „Konsultacijų centras internete – tai kompiuterizuota aplinka, suteikianti galimybę klientams tvarkyti bankininkystės sandorius, pasinaudojant banko darbuotojo pagalba. Klientams, pageidaujantiems pasinaudoti tokiu sprendimu, reikalingas tik interneto ryšys ir asmeniniai interneto banko naudotojų duomenys klientų asmens tapatybei nustatyti. Be kasdienių bankininkystės paslaugų, konsultacijų centre internete taip pat teikiamos konsultacijos sudėtingesniais klausimais, pavyzdžiui, taupymo, investicijų ar būsto paskolų. Klientas daugelį sutarčių su banku gali pasirašyti elektroniniu parašu; tam klientas gali pasinaudoti banku internete (Netbank), o jei klientui patogiau – klientų aptarnavimo skyriuje“.
Klientai taip pat gali iš anksto rezervuoti priėmimą konsultacijų centre internete, paskambinę į „Nordea“ informacijos centrą tel. +370 5 239 3444
„Nordea“ auksiniai klientai taip pat gali rezervuoti konsultacijos laiką atskiru susitarimu su asmeninės bankininkystės konsultantu. Tuomet klientui išsiunčiama žinutė, patvirtinanti susitikimą interneto banke. Visi dalyviai, norėdami dalyvauti susitikime internete, privalo prisijungti prie interneto banko tam, kad susitikimas būtų saugus ir būtų nustatyta visų dalyvaujančių asmenų tapatybė.