Nuo šiol verslo ir privatiems klientams nebereikės vykti į banko skyrių, norint pasitarti rūpimais finansiniais klausimais. Atlikus klientų apklausą paaiškėjo, kad 1 iš 3 banko klientų pageidautų konsultacijų internetu, kad nereikėtų vykti į banko skyrių. „Nordea“ Baltijos šalyse nutarė įgyvendinti šį klientų pageidavimą. Nuotolinių vaizdo konsultacijų metu, klientai galės gauti visą reikiamą informaciją kreditavimo, investavimo bei kitais kasdieninės bankininkystės klausimais. Tai yra tik papildoma paslauga, norint klientams suteikti daugiau mobilumo ir patogumo, dėl atsisakyti padalinių neketinama.

Nuotolinės konsultacijos yra kur kas paprastesnė ir lankstesnė priemonė tiek kasdienių, tiek ir sudėtingesnių finansinių klausimų sprendimams. Vidutinė konsultacijos internetu trukmė - 36 minutės. Tai yra dvigubai trumpiau, lyginant su konsultacija banko skyriuje, kurios vidutinė trukmė – 52 minutės.

„Bankinis sektorius šiuo metu išgyvena fundamentalius transformacijos procesus, o skaitmeninės ir interneto paslaugos tapo neatsiejama kasdienių finansinių reikalų ir operacijų dalimi. Šiandieną klientai daug keliauja, jų darbo ir veiklos geografija neapsiriboja viena šalimi, todėl jiems reikia patogių ir universalių sprendimų. Mobiliosios technologijos atveria naujas galimybes tradicinei bankininkystei ir ji keičiasi – tai tinkamas laikmetis ir gera galimybė inovacijas pritaikyti kasdienės bankininkystės sprendimams. Šiaurės šalyse atliktos „Nordea“ apklausos duomenimis 9 iš 10 mūsų banko klientų, pasinaudoję konsultacijomis internetu ir toliau pageidautų naudotis šia paslauga. Klientų konsultacijos internetu - tai naujas modernus ir kokybinis žingsnis, padėsiantis patogiau ir paprasčiau naudotis kasdienėmis mūsų banko paslaugomis tiek privatiems, tiek ir verslo klientams“ – sako Inga Skisaker, „Nordea“ Bankininkystės vadovė Baltijos šalyse.

Šiaurės šalyse konsultacijos internetu yra labai teigiamai vertinamos klientų – po 40 000 suteiktų konsultacijų per tris mėnesius, klientai šiai paslaugai skyrė 3,9 balo (maksimalus balas – 4).


Jaunius Marinskas, banko „Nordea“ Mažmeninės bankininkystės skyriaus vadovas sako, kad skolinimasis, taupymas ir investavimas, asmeninių finansų valdymas – tai pagrindiniai klausimai, kuriuos klientai dažniausiai nori aptarti užsukę į banko skyrių, todėl tikimės, kad didžioji dalis klientų būtent šiuos klausimus galės aptarti internetu, jiems nebereikės vykti į banko skyrių ir gaišti laiko.

Balltijos šalyse „Nordea“ klientai galės bendrauti su banko specialistais naudodamiesi saugiomis technologijomis. Nuotolines konsultacijas galės užsisakyti klientai, kurie turi prisijungimą prie internetinės bankininkystės, taip bus galima užtikrinti kliento tapatybę. Banko darbuotojas su klientu bendraus per kompiuterį ir kiekvienas savo ekrane matys informaciją, kurią banko specialistas demonstruos klientui. Konsultacijų metu banko darbuotojas galės klientui atlikti įvairius skaičiavimus, parodyti parengtus dokumentus, galės aptarti įvairius aktualius kasdienės bankininkystės klausimus.

Konsultacijos laiką ir prisijungimo instrukcijas klientai gaus savo internetinės bankininkystės pašto dėžutėje. Užsiregistruoti konsultacijai galima ir tel. +370 5 239 3444.

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!