Nuo 2016 m. sausio 1 d. Lietuvoje nebebus teikiama tiesioginio debeto paslauga, nes ji neatitinka SEPA (angl. Single Euro Payments Area) reikalavimų, šią paslaugą keičia e. sąskaita. Esamos tiesioginio debeto sutartys bus automatiškai keičiamos į e. sąskaitas su automatiniu apmokėjimu, t.y. klientams nereikės nieko keisti – kaip anksčiau sąskaitos būdavo apmokamos automatiškai, taip bus ir su e. sąskaita. Tiesioginio debeto sutikimų migracija priklauso nuo paslaugų teikėjų, kuomet jie bus pasiruošę teikti naują paslaugą.

Visas e. sąskaitas matysite „Nordea“ internetinėje bankininkystėje, galėsite stebėti jų būseną, išsamiai peržiūrėti, atlikti automatinio apmokėjimo nustatymų  pakeitimus. Jeigu nesinaudojate „Nordea“ internetine bankininkyste, e. sąskaitas galėsite atsiimti “Nordea” klientų aptarnavimo poskyriuose ir apmokėti Jums patogiu būdu.

Jeigu e. sąskaitos sąlygos nebus tinkamos, paslaugą bus galima bet kuriuo metu nutraukti.

Daugiau informacijos apie e. sąskaitą banke „Nordea“ skaitykite čia.

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!