Nuo š. m. rugsėjo klientams atnaujintos debeto kortelės („Maestro“ ir „IKI PREMIJA Maestro“) bus siunčiamos paštu banko „Nordea“ duomenų bazėje turimais klientų adresais. Iki šiol atnaujintos kortelės paštu buvo siunčiamos tik išimtiniais atvejais, paprastai atsiimti kortelės reikėdavo atvykti į Lietuvoje esantį banko „Nordea“ padalinį. Nuo rugsėjo banko klientai užsakytas naujas debeto korteles taip pat galės gauti paštu.

Atnaujinta debeto kortelė bet kokiu adresu Lietuvoje pristatoma netaikant mokesčio.

Tai saugu

Kortelių siuntimas paštu yra saugus. Mokėjimo kortelė siunčiama neaktyvi. Gavęs tokią kortelę, klientas turi ją aktyvinti. Tai padaryti galima keliais būdais: atliekant operaciją „Nordea“ bankomate (patikrinant sąskaitos likutį ar pasiimant grynųjų pinigų); taip pat aktyvinti kortelę galima naudojantis internetine bankininkyste – tereikia prisijungti ir, pasirinkus kortelių skiltyje „Aktyvinti kortelę“, paslaugą patvirtinti internetinės bankininkystės prisijungimo kodu ar mobiliuoju parašu. Trečias būdas – kortelė gali būti aktyvinama paskambinus į banko informacijos centrą tel. +370 5 239 3444.

Bankas „Nordea“ prašo klientų pasitikrinti pateiktus adresus prisijungus prie internetinės bankininkystės, o esant neatitikimų atnaujinti informaciją nedelsiant, ne vėliau kaip likus vienam mėnesiui iki kortelės galiojimo pabaigos. Artėjant kortelės galiojimo termino pabaigai, klientams per internetinę bankininkystę bus atsiųsti priminimai pasitikrinti adresus banko sistemoje.

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!