Interneto banke prašymas atnaujinti klientų duomenis
2015-06-10
Nuo š. m. gegužės mėn. pabaigos dalies „Nordea“ klientų, prisijungusių prie interneto banko, prašoma užpildyti elektroninę anketą. Klientai, kurių informaciją būtina atnaujinti, interneto banke per artimiausius kelis mėnesius gaus pranešimus apie būtinybę savarankiškai atnaujinti duomenis. Šis klausimynas – tai dalis „Nordea“ vykdomos programos, skirtos banko klientams geriau pažinti. Anketoje užduodami klausimai apie klientų naudojamas banko paslaugas, tautybę, gimimo vietą, profesiją, į sąskaitas pervedamų lėšų kilmę ir kt.
Elektroninė anketa pasirodys klientui prisijungus prie interneto banko – į klausimus bus galima atsakyti iš karto arba prisijungus kitą kartą. Kaip ir atlikti bet kurį kitą veiksmą interneto banke, anketą pildyti paprasta ir visiškai saugu.
„Nordea“ prašo klientų suteikti šią informaciją, nes Lietuvos Respublikos teisės aktai įpareigoja surinkti pakankamai duomenų apie banko klientų veiklą, finansinę padėtį, naudojamų banko paslaugų pobūdį ir tikslą. Taikydami rizikos vertinimu pagrįstą metodą, palaipsniui vykdome atskirų klientų grupių duomenų atnaujinimą. Tais atvejais, kai klientų pateikta informacija yra nepakankama ir (ar) ją būtina atnaujinti, pakartotinai prašome patikslinti ir (ar) atnaujinti informaciją. Be to, „Nordea“ turi išsiaiškinti ir suprasti klientų poreikius, kad galėtų jiems pasiūlyti paslaugas, labiausiai atitinkančias klientų poreikius.
Per artimiausius mėnesius elektroninė anketa bus išsiųsta interneto banku besinaudojantiems klientams, kurių duomenis būtina atnaujinti. Klientai, kurių duomenys šiuo metu yra aktualūs, interneto banke gaus pranešimus likus dviem mėnesiams iki termino, kai būtina atnaujinti informaciją.
Pateikdami pagrindinius „Nordea“ prašomus duomenis, padėsite bankui užkirsti kelią nusikalstamoms veikoms ir įgyvendinti banko užsibrėžtus įmonių socialinės atsakomybės tikslus.