Informuojame, kad pastarosiomis dienomis kai kuriems banko „Nordea“ klientams siunčiami melagingi pranešimai el. paštu, raginantys atskleisti konfidencialius duomenis ar nukreipiantys į fiktyvias interneto svetaines, imituojančias internetinę bankininkystę.
 
Laiškų tekstas dažniausiai yra toks: „Gerbiamas kliente, gavote naują mokėjimą. Prisijunkite prie paskyros“. Nuoroda veda į fiktyvią svetainę, kur prašoma suvesti asmeninius duomenis. 
 
Bankas „Nordea“ primena, kad klientams tokių laiškų niekada nesiunčia. Klientus kviečiame išlikti budrius ir laikytis pagrindinių saugumo principų, naudojantis internetine bankininkyste – nespausti ant atskirais pranešimais siunčiamų nuorodų bei prisegtukų, saugoti asmens duomenis ir neatskleisti jų įtartinose svetainėse.
 
Prie „Nordea“ internetinės bankininkystės saugiai junkitės šiuo adresu: netbank.nordea.com
 
„Nordea“ ėmėsi veiksmų, kad fiktyvios svetainės būtų blokuotos. Jei gavote įtarimą keliantį pranešimą, susisiekite su mumis.

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!