Informacija klientams dėl banko paslaugų teikimo bendrųjų taisyklių naujosios redakcijos
2017-07-26
Informuojame, kad nuo 2017 m. spalio 1 d. įsigalioja DNB banko paslaugų teikimo bendrųjų taisyklių naujoji redakcija
Kviečiame susipažinti su šių taisyklių svarbiausiais pasikeitimais:
Taisyklės papildytos nauja sąvoka „Su Banku susijęs asmuo“, patikslinant asmenų, kuriems bankas turi teisę perduoti kliento ir kliento atstovo duomenis bei su jais susijusią informaciją. Atsisakyta sąvokos „Banko grupės įmonės“.
Taisyklės papildytos naujais skyriais:
„18. Informacijos atskleidimas ir duomenų perdavimas“, kuris įtvirtina Banko teisę atskleisti kliento asmens duomenis, Banko paslaptį sudarančią ir konfidencialią informaciją su Banku susijusiems asmenims bei asmenims, kuriems tiesiogiai ar netiesiogiai priklauso Banko akcijų dalis, ir tokių asmenų tiesiogiai ar netiesiogiai kontroliuojamiems asmenims, jeigu informaciją privaloma pateikti tam, kad būtų užtikrinta atitiktis atitinkamo asmens veiklą reglamentuojantiems norminiams teisės aktams;
„25. Teisių ir pareigų perleidimas“, kuris įtvirtina teisę perduoti iš Sutarties kylančias visas ar dalį Banko teisių ir pareigų perleisti tretiesiems asmenims bei nustato klientui pareigą gauti raštišką Banko leidimą, kai klientas pageidauja perleisti savo teises ir pareiga pagal Sutartį tretiesiems asmenims.
Atnaujintą DNB banko paslaugų teikimo bendrųjų taisyklių redakciją rasite čia.
Primename, kad šie pakeitimai klientams yra privalomi ir taikomi visoms tarp banko ir kliento sudarytoms sutartims. Laikoma, kad klientas sutinka su šiomis AB DNB banko paslaugų teikimo bendrosiomis taisyklėmis sudarydamas sutartį ar prieš pradėdamas naudotis banko paslaugomis.