Į banką eiti nebereikės: vartojimo paskolai gauti užteks DNB programėlės
2016-11-21
Norint gauti DNB vartojimo paskolą, nuo šiol nebereikės eiti į banko skyrių – užteks turėti išmanųjį telefoną su įdiegta programėle. Tokią galimybę rinkoje DNB bankas savo klientams pasiūlė pirmasis.
DNB programėlė savo populiarumu jau seniai nukonkuravo banko skyrius, todėl DNB plečia savo paslaugų mobiliajame banke pasiūlą. Nuo šiol programėle galima ne tik atlikti pervedimus, pasitikrinti sąskaitos likutį, bet ir pasiskolinti.
„Vartojimo paskolų paklausos augimas padiktavo sprendimą, kuris atstumą nuo pirmojo kontakto iki paskolos gavimo sutrumpino iki kelių prisilietimų telefono ekrane. Dar prieš keletą metų tokia paslauga būtų neįsivaizduojama. Šiandien interneto bankas ir mobilusis bankas yra absoliutūs lyderiai atliekant bankines operacijas. Tik laiko klausimas, kol išmanieji įrenginiai įgalins teikti ir gauti daugumą bankinių paslaugų, įskaitant tokias sudėtingas kaip įvairių rūšių paskolos“, – sako Evaldas Ruzgys, DNB banko Elektroninių kanalų departamento vadovas.
Užpildžius paskolos paraišką mobiliajame banke, atsakymą iš banko klientai gaus per vieną darbo dieną.
Įvertinęs kliento skolinimosi galimybes, savo sprendimą ir pasiūlymą bankas išsiųs el. paštu. Jei sąlygos klientui bus tinkamos, savo patvirtinimą dėl paskolos gavimo jam užteks išsiųsti elektroniniu paštu. Maksimali vartojimo paskolos suma – 20 tūkst. eurų, ilgiausias paskolos suteikimo terminas – 5 metai. Visus prisiimtus įsipareigojimus klientai gali matyti savo mobiliajame banke.
Spalio mėnesio duomenimis, 94 proc. bankinių operacijų DNB banko klientai atliko naudodamiesi interneto banku kompiuteryje, 3,6 proc. – pasinaudodami mobiliojo banko programėle. DNB banko skyriuose bankinių operacijų buvo atlikta vos 0,77 proc., dažniausiai juose atlikti tarpbankiniai mokėjimai.
Šiemet atliktoje DNB banko klientų apklausoje, turėti galimybę mobiliame banke gauti vartojimo paskolą teigia norintys trečdalis apklaustųjų. Didžioji dauguma – daugiau kaip 60 proc. – banko klientų pageidautų turėti galimybę mobiliojoje programėlėje užblokuoti ir atblokuoti savo banko kortelę, kas septintas – pasinaudoti taupymo produktais: indėliais, obligacijomis, investiciniais fondais.