Nuo šiol numeriu +370 5 239 3444 skambinantys klientai galės autentifikuotis saugesniu ir modernesniu būdu.
Paskambinus į banką tereikės įvesti telefone savo prisijungimo prie interneto banko numerį ir patvirtinti jį pasirinktu būdu (kodų kortele, kodų generatoriumi arba el. parašu). Tokiu būdu prisijungęs klientas pokalbio metu galės sužinoti asmeninę informaciją ir įsigyti bankinių paslaugų.
„Iki šiol kliento tapatybę nustatydavome užduodami klientui tam tikrus kontrolinius klausimus, prašydami padiktuoti dalį asmens kodo, slaptažodžio ir pan. Naujasis autentifikavimo sprendimas bus panašus į įprastą prisijungimą prie savo interneto banko, todėl bus ne tik saugesnis, bet ir suprantamesnis pačiam klientui“, - sako DNB klientų aptarnavimo centro vadovė Rasa Aleksaitytė.
Jos teigimu, interneto banku nesinaudojantys klientai ir toliau savo tapatybę galės patvirtinti senuoju būdu. Su banko konsultantu taip pat bus galima bendrauti ir nepatvirtinus savo tapatybės, tačiau tokiu atveju konsultantas galės atsakyti tik į bendrus klausimus ir negalės pateikti asmeninės kliento informacijos.