Gyventojams vis daugiau naudojantis banko paslaugomis internete, DNB banko Kontaktų centras ilgina darbo laiką savaitgaliais. Nuo šių metų sausio 10 dienos banko klientai su DNB konsultantais telefonu galės susisiekti ir sekmadieniais (nuo 9 iki 16 val.). Šeštadieniais Kontaktų centro darbo laikas pratesiamas iki 20 valandos.

Kaip ir iki šiol,  darbo dienomis paskambinti į DNB Kontaktų centrą tel. +370 5 239 3444 bus galima nuo 8 iki 24 valandos.

„Pastebime akivaizdžią tendenciją –  vis daugiau klientų finansinius reikalus tvarko banke internete ir iškilus klausimams jie nori gauti atsakymą ar konsultaciją operatyviai ir neatsitraukus nuo kompiuterio. Prailginę darbo laiką siekiame, kad gyventojai ir įmonės galėtų telefonu susisiekti su banku tada, kai jiems to labiausiai reikia – net ir sekmadienį”, – teigė DNB Kontaktų centro vadovė Rasa Aleksaitytė.

Be to, vis daugiau gyventojų prie banko internete jungiasi savaitgaliais, kai gali skirti daugiau laiko sumokėti komunalinius mokesčius, peržiūrėti sąskaitų išrašus ar tvarkyti kitus finansinius reikalus. Dabar ir sekmadienį DNB banko klientai telefonu galės sudaryti ir tiesioginio debeto, terminuoto indėlio sutartį, užsisakyti mokėjimo kortelę ar SMS paslaugą.

DNB bankas per mėnesį vidutiniškai sulaukia apie 25 tūkstančius klientų skambučių. Daugėjant aktyvių klientų, auga ir konsultacijų telefonu skaičius – ketvirtąjį 2014 m. ketvirtį paskambinusiųjų į DNB Kontaktų centrą skaičius per mėnesį augo po 10 proc., o šeštadieniais dar sparčiau –  vidutiniškai 16 procentų.

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!