„Luminor“ tęsia fizinių banko padalinių tinklo pertvarkos procesą ir toliau sieks savo klientams stiprinti nuotoliniu būdu teikiamas paslaugas ir pritaikyti erdves asmeninėms konsultacijoms. Tai įgyvendinant nuo sausio 18 dienos nebeveiks Vilniaus „Akropolio“ prekybos centre įsikūręs klientų konsultavimo centras. Klientai, kuriems būtina banko darbuotojų pagalba, kviečiami registruotis konsultacijai naujame klientų konsultavimo centre Paupyje arba konsultavimo centre, veikiančiame banko buveinėje Konstitucijos prospekte.
„Akropolio“ centre ir toliau liks veikti banko „Luminor“ bankomatas ir terminalas klientams savarankiškai pasinaudoti interneto banku.
„Praėjusiųjų metų įvykiai ir besikeičiantys klientų įpročiai paspartino šį sprendimą. „Akropolis“ yra labai patraukli ir didžiulius žmonių srautus užtikrinanti vieta, tačiau jau kuris laikas fiksavome tą pačią tendenciją – absoliuti dauguma šiame skyriuje besilankančių klientų kreipėsi dėl paslaugų, kurias lengvai galima susitvarkyti nuotoliniu būdu, naudojantis skaitmenine bankininkyste. Esu tikra, kad sudėtingesnius, specialisto konsultacijos reikalaujančius klausimus mūsų klientams bus kur kas patogiau spręsti visiškai naujos koncepcijos centre Paupyje“, - sakė banko „Luminor“ Lietuvos pardavimų direktorė Giedrė Blazgienė.
G. Blazgienė pridūrė, kad atvykę į Paupį ar Konstitucijos prospektą klientai galės patogiai ir nemokamai palikti savo transporto priemones.
„Akropolio“ centre dirbo 3 specialistai, jie perkelti į kitus banko padalinius.
Karantino metu visas paslaugas „Luminor“ klientų aptarnavimo centrai teikia tik iš anksto užsiregistravus.
Apie „Luminor“:
„Luminor“ yra trečias pagal dydį finansinių paslaugų teikėjas Baltijos šalių bankininkystės rinkoje, 2020 m. rugsėjo 30 dieną turėjęs 16,33 proc. indėlių ir 17,4 proc. paskolų rinkos dalis. 2355 „Luminor“ darbuotojai aptarnauja 900 000 klientų. 1 lygio kapitalo pakankamumo (CET1) koeficientas yra 22 proc., o akcinis kapitalas sudaro 1,6 mlrd. eurų.