„Luminor“ į klientų skambučius atsilieps ir iš Šiaulių
2019-02-14
„Luminor“ bankas Šiauliuose atvėrė klientų konsultacijų telefonu centrą. Šio skambučių centro darbuotojai teiks pirminę informaciją privatiems banko klientams visais kylančiais klausimais. Padalinyje šiuo metu dirba 19 darbuotojų.
„Siekiame stiprinti nuotolinį klientų konsultavimą, tad nuolat ieškome įvairių kompetencijų darbuotojų. Kadangi klientus aptarnaujame įvairiuose miestuose, tai paskatino mus pasidomėti galimybėmis išplėsti mūsų klientų aptarnavimo funkciją ir dalį darbo vietų perkelti į kitus miestus. Džiaugiamės, kad Šiauliuose radome tinkamos kvalifikacijos žmonių, tad kol kas perkėlėme dalį aptarnavimo funkcijos į šį miestą. Šiauliuose dirbantys konsultantai aptarnaus apie 1000 privačių klientų skambučių per dieną“, – sako Jaunius Marinskas, „Luminor“ banko Lietuvos skyriaus Nuotolinio klientų aptarnavimo departamento vadovas. – Prieš pradėdami planuoti kitus plėtros žingsnius, šiais metais įvertinsime, kaip šiam centrui sekasi dirbti ir bendradarbiauti su kolegomis Vilniuje“.
Šiais metais Luminor planuoja pertvarkyti klientų konsultavimo modelį, stiprinant nuotolinio aptarnavimo padalinį, didinant šio padalinio darbuotojų kompetencijas ir skatinant klientus dar aktyviau naudotis banko skaitmeniniais ir nuotoliniais kanalais teikiamomis paslaugomis. Nuotolinio konsultavimo skyriaus atidarymas Šiauliuose – vienas iš šios pertvarkos etapų.
„Nemažai žmonių renkasi gyventi didžiuosiuose miestuose dėl darbo perspektyvų, kurių nėra jų gimtuosiuose miestuose. Atsiradus daugiau galimybių rinktis įdomų ir motyvuojantį darbą savo mieste, tikėtina, tai paskatintų daugiau jaunų žmonių pasilikti gimtajame mieste arba į jį sugrįžti“, – teigia Deimantė Petrauskaitė, darbuotojų paieškos ir atrankos bendrovės „Peoplelink“ Personalo atrankų ir vertinimo konsultantė, ieškojusi darbuotojų skambučių centrui.
„Luminor“ skambučių centras įsikūrė jau turimose banko patalpose Šiauliuose.