„Luminor“ bankas ir nevyriausybinė organizacija „Geri norai LT“ kviečia pilietines organizacijas ir socialinio verslo atstovus dalyvauti projekte „Poveikio laboratorija“ ir išmokti valdyti bei stiprinti savo veiklos socialinį poveikį. Dešimt atrinktų įmonių dalyvaus mentorystės sesijose ir individualiose konsultacijose, o šešių mėnesių programą vainikuos konkursas, kurio nugalėtojui „Luminor“ bankas suteiks finansinę paramą.
„Socialinis verslas neša didžiulę naudą visuomenei, tačiau vis dar įprasta manyti, jog jis negali ar neturi būti pelningas. Ši nuostata trukdo organizacijoms plėstis ir kurti didesnį pokytį pasirinktoje socialinėje srityje – juk tam, kad verslas atliktų savo misiją, jam būtina veikti efektyviai visomis prasmėmis, finansine taip pat. O tam, kad socialinis verslas galėtų pritraukti finansavimą iš investuotojų ar rėmėjų, būtina gebėti matuoti ir valdyti daromą socialinį poveikį. Šiame projekte mūsų banko darbuotojai savanoriškai padės smulkaus ir vidutinio verslo atstovams, veikiantiems socialinio verslo srityje, išmokti vertinti dabartinę verslo situaciją ir numatyti priemones veiklos efektyvumui didinti“, - teigia „Luminor“ banko Verslo klientų skyriaus vadovas Vytis Žegužauskas.
„Socialinio verslo potencialas auga. Pagrindinis skirtumas, kuo toks verslas skiriasi nuo tradicinio – visuomenėje kuriamas socialinis pokytis. Atėjo laikas atidžiai peržiūrėti socialinio verslo strategiją ir padėti įmonėms įsidiegti poveikio matavimo sistemą, kuri užtikrintų, kad jų darbas duotų dar geresnių rezultatų“, - sako „Geri Norai LT“ įkūrėja Jurgita Ribinskaitė‑Glatzer.
Projektas „Poveikio laboratorija“ truks šešis mėnesius – nuo gegužės iki spalio. Poveikio valdymo mokymų metu dalyviai drauge su patyrusiais mentoriais aiškinsis, kaip jų vykdoma veikla gali būti matuojama ir analizuojama. „Luminor“ banko ir kitų įmonių ekspertai dalysis žiniomis, kiek duomenų reikia, norint įrodyti organizacijos poveikį, kokius konkrečius poveikio rodiklius reikėtų matuoti ir kaip tai padaryti. Projekto dalyviai taip pat mokysis, kaip komunikuoti kuriamą poveikį suinteresuotoms šalims – visuomenei, investuotojams ir rėmėjams.
Programą vainikuos baigiamoji rezultatų pristatymo sesija, kurioje organizacijos stengsis pristatyti savo socialinį verslą ir jo daromą poveikį taip, jog komisijai nekiltų abejonių, ar verta į tai investuoti. Pagrindinis laimėtojas bus apdovanotas „Luminor“ finansine parama savo organizacijos plėtrai.
Atranka į projektą „Poveikio laboratorija“ vyks iki balandžio 24 dienos – joje kviečiamos dalyvauti pilietinės organizacijos ir socialinio verslo atstovai. Pusmečio trukmės poveikio valdymo programoje dalyvauti bus pakviestos dešimt organizacijų.
Daugiau informacijos apie projektą: gerinorai.lt/poveikio-laboratorija
Daugiau informacijos: Agnė Mažeikytė
Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!