DNB bankas toliau nuosekliai plečia be grynųjų pinigų dirbančių skyrių tinklą. Nuo birželio vidurio keturi banko skyriai Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Gargžduose taps DNB konsultacijų centrais ir didžiausią dėmesį skirs klientų finansinėms konsultacijoms ir kompleksinių bankinių paslaugų pardavimui. Klientai, norintys šiuose skyriuose atlikti grynųjų pinigų operacijas, pirmiausiai turės savitarnos erdvėje įnešti pinigus į savo sąskaitą, o tada atlikti elektroninius pavedimus.

Tai – antrasis DNB banko skyrių be grynųjų pinigų plėtros etapas. Tokiu principu jau daugiau kaip metus dirba du skyriai Klaipėdoje ir Vilniuje. Vėliau toks pat principas bus pritaikytas ir naujosios DNB buveinės skyriuje Vilniaus Konstitucijos prospekte, o šio naujo aptarnavimo modelio ateitis kituose banko padaliniuose priklausys nuo to, kaip sklandžiai ir greitai pavyks įgyvendinti pokyčius.

„Diegdami šią naujovę, įvertinome DNB banko padalinių patirtį Norvegijoje, Latvijoje ir kitose šalyse, kur kasdieninės bankinės operacijos jau kurį laiką atliekamos elektroniniais kanalais, o į banko skyrius ateina kompleksinių bankinių paslaugų poreikį turintys ir išsamesnių konsultacijų norintys klientai, – sako DNB banko Fizinių kanalų departamento vadovė Lijana Žmoginaitė. – Žinoma, kad bankas daugeliui klientų pirmiausiai asocijuojasi su grynųjų pinigų operacijomis, tačiau bankininkystė keičiasi ir žmonės išmoksta kasdienines pinigines operacijas atlikti interneto ar mobiliajame banke“.

DNB banko duomenimis, grynųjų pinigų operacijų banko skyriuose skaičius kasmet sumažėja apie 40 proc. Jau dabar didžiąją dalį visų finansinių operacijų (daugiau nei 95 proc.) banko klientai atlieka interneto banku. Antrus metus nuosekliai auga ir mobiliosios bankininkystės programėlės populiarumas. Praėjusių metų lapkritis buvo pirmasis mėnuo, kai naudojantis šia programėle buvo atlikta daugiau finansinių operacijų nei visuose DNB banko skyriuose. Jos populiarumas ir naudojimas vis labiau auga.

DNB banko Fizinių kanalų departamento vadovės L. Žmoginaitės teigimu, nors klientų aptarnavimas naujuosiuose DNB banko konsultacijų centruose pasikeis iš esmės, daug dėmesio bus skiriama ir klientų edukacijai. „Įpročiai per vieną dieną nepasikeičia, todėl esame pasirengę nuosekliai edukuoti grynųjų pinigų operacijas skyriuose įpratusius daryti klientus, įrodydami, jog elektroniniais kanalais tai daryti yra ne tik patogiau, bet daugeliu atvejų ir pigiau“, – sako L. Žmoginaitė.

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!