Tam, kad ir toliau atitiktų norminių aktų reikalavimus ir teiktų klientams geriausiai jų poreikius atitinkančias bankines paslaugas, bankas privalo pažinti ir suprasti savo klientą. Todėl, taikydamas „Pažink savo klientą“ (angl. Know your customer (KYC)) principą, kuris yra suderintas su šalies teisės aktų reikalavimais, „Nordea“ bankas nuo 2016 m. rugsėjo 5 d. inicijuoja papildomus proaktyvius veiksmus klientų duomenims surinkti ir reguliariai atnaujinti.

Bendradarbiaudamas su klientais bankas privalo žinoti, suprasti ir surinkti reikalingą informaciją apie klientus ir jų vykdomų arba planuojamų vykdyti bankinių operacijų esmę bei tikslą, lėšų šaltinį, nustatyti tikruosius naudos gavėjus, tokiu būdu siekiant apsaugoti klientą ir visuomenę nuo asmens tapatybės vagystės, finansinio sukčiavimo, pinigų plovimo ir teroristų finansavimo.

Bankai yra įpareigoti* periodiškai atnaujinti KYC informaciją bei, jei reikia, prašyti klientų užpildyti specialius klausimynus.

Tam, kad būtų atnaujinta klientų pažinimo informacija, banko privačių ir verslo klientų, kurių duomenys yra neišsamūs arba gali būti pasikeitę, bus paprašyta atnaujinti ir pateikti visą reikalingą informaciją. Duomenys bus renkami „Nordea“ padaliniuose, paštu ir naudojantis įvairiais skaitmeniniais sprendimais, pvz., privatūs klientai galės pateikti informaciją „Netbank“ (internetinės bankininkystės) sistemoje. Taip pat esame numatę galimybę, kad patys banko darbuotojai skambins klientui prašydami pateikti arba patikslinti tam tikrą informaciją.

Pagal Bankų įstatymą, bankas užtikrina duomenų konfidencialumą ir gautą informaciją naudos tik tam, kad įgyvendintų teisės aktuose jam numatytus įpareigojimus.

Tikimės Jūsų pozityvaus požiūrio ir supratimo apie šio proceso reikalingumą bei vertę.

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!