Nuo rugsėjo 1 dienos dar trys mūsų skyriai taps Konsultacijų centrais. Jų darbuotojai visą dėmesį skirs konsultacijoms ir paslaugoms, kurioms teikiant nereikia grynųjų pinigų.

Tuo tarpu grynųjų pinigų operacijas, tokias kaip pinigų išgryninimas ar pinigų įnešimas į kortelės sąskaitą, klientai galės atlikti savarankiškai skyriuose įrengtose savitarnos zonoje. DNB mokėjimų kortelės neturintys klientai ją gali užsisakyti bet kuriame banko skyriuje, konsultacijų centre, interneto banke ar tel. +370 5 239 3444.

“Įvertinę teigiamą jau dabar jau veikiančių Konsultacijų centrų patirtį, ir tai, kad keičiasi klientų įpročiai ir jie vis daugiau kasdienių operacijų atlieka interneto ar mobiliajame banke, plečiame tokių skyrių tinklą.  Neabejoju, kad ateities banko skyrius – tai konsultacijų centras, kur klientai ateina pasitarti dėl kompleksinių bankinių paslaugų: būsto, vartojimo paskolų, lizingo, draudimo ir pan.“ – sako DNB banko Fizinių kanalų departamento vadovė Lijana Žmoginaitė.

Šiuo metu jau veikia  15 konsultacijų centrų visoje Lietuvoje, o rugsėjo mėnesį kaip Konsultacijų centrai pradės dirbti skyriai Utenoje, Kretingoje ir Šilutėje.