Dažniausiai užduodami klausimai
Kasininkas gali inicijuoti grąžinimą tokiu pat būdu, kaip ir mokant įprasta mokėjimo kortele.
Informacija apie tavo naujausius mokėjimus matoma elektroninėje piniginėje, šalia pasirinktos mokėjimo kortelės.
Google Pay yra saugus mokėjimo metodas, nes mokėjimo metu perduodami ne tavo mokėjimo kortelės duomenys, o įrengininiui priskirtas ID bei unikalis mokėjimo numeris.
Be to, užrakintas įrenginys negali būti naudojamas operacijoms, didesnėms nei leidžia neautentifikuotų operacijų limitas. Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje šis limitas yra 50 EUR. Didesnėms sumoms ir po trečios neautentifikuotos operacijos telefonas turi būti atrakintas naudojant slaptažodį, veido atpažinimą ar piršto atspaudą.
Tam, kad užtikrintum saugumą naudojantis Google Pay, nepamiršk:
- Nesuteikti prieigos kitiems prie savo išmanaus telefono.
- Naudok saugesnius autentifikacijos metodus: saugų slaptažodį, Face ar Touch ID.
- Reguliariai atnaujink savo išmaniojo įrenginio programinę įrangą. Naudok anti virusinę sistemą.
- Pirk tik oficialiose parduotuvėse ir visada išlik budrus. Prieš parsisiunčiant programėlę, perskaityk atsiliepimus.
Jei tavo telefonas pamestas ar pavogtas, nedelsiant susisiek su Luminor Klientų aptarnavimu +370 5 239 3444 (darbo laikas: I-V 8:00-20:00, VI 9:00-16:00) ir pateik prašymą, kad Luminor kortelė būtų pašalinta iš Google Pay. Taip pat, gali nuotoliniu būdu užrakinti savo telefoną. Sužinok, kaip tai padaryti čia.
Mokėjimo kortelės sustabdymas ar pašalinimas iš elektroninės piniginės fizinės mokėjimo kortelės neužblokuoja. Mokėjimo kortele gali naudotis kaip įprasta.
Ne, užblokavus mokėjimo kortelę mobilūs mokėjimai liks aktyvūs. Užblokavus mokėjimo kortelę būtina pašalintą ją iš elektroninės piniginės. Tai gali padaryti Google Pay programėlėje ar susisiekus su Luminor klientų aptarnavimo centru +370 5 233 1199 darbo valandos: I-V 8:00-20:00, VI 9:00-16:00).